۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۸۴۲۸۰
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «خانواده و تربیت جنسی» منتشر شد

این کتاب نوشته سید محمود مرویان حسینی است که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تهیه شده و در انتشارات این دانشگاه به چاپ رسیده است.
کتاب «خانواده و تربیت جنسی»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «خانواده و تربیت جنسی» اظهار داشت: یکی از ساحت‌های مهم و تأثیرگذار انسان، ساحت جنسی او است.

وی گفت: تمایل‌های جنسی در نهاد آدمی وجود دارد و به تناسب شرایط سنی، عوامل محیطی بروز و ظهور می‌‌یابد. ادامۀ حیات بشر و روابط سازنده و عاطفی میان انسان‌ها نیز به همین تمایل وابسته است. نیازهای جنسی و روش‌های درست مواجهه با آن و همچنین کنترل و مدیریت رفتارهای جنسی، بخش قابل توجهی از آموزه‌های ادیان و مکاتب را به خود اختصاص داده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: اسلام در سبک زندگی خویش، چه در قالب تحلیل و توصیه‌ها و چه در قالب رفتارهای الگوی پیشوایان خود به این مقولۀ راهبردی توجه نموده است و تلاش کرده تا مرحلۀ حدّ وسط و نقطۀ تعادلی را در این زمینه ارائه کند. از نظر اسلام غریزۀ جنسی، یک تمایل منفی و مذموم نیست، بلکه سرمایه‌ای است که بایستی به درستی پاسبانی شود تا در عرصۀ ازدواج و تشکیل نهاد خانواده، کارکردهای اساسی خود را بروز دهد.

وی به معرفی کتاب «خانواده و تربیت جنسی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته سید محمود مرویان حسینی است که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تهیه شده و در انتشارات این دانشگاه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «خانواده و تربیت جنسی» با 148 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 50000 ریال در سال 1394 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات