۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۸۴۲۵۳
آیت الله طباطبایی نژاد در گفت وگو با رسا:

مردم با وجود مشکلات غیرتمندانه پای انقلاب ایستاده اند| دولت قدر حضور مردم را بداند

نماینده ولی فقیه در اصفهان با تأکید بر این که مردم همواره به رسالت های خود عمل کرده اند، گفت: دولتمردان باید قدر حضور مردم را بدانند و تا جایی که توان دارند خدمتگزار مردم بصیر و انقلابی باشند.
آیت الله طباطبایی نژاد

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در حاشیه راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان در شهر مقدس قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور پرشور مردم انقلابی ایران با وجود فشارهای اقتصادی در راهپیمایی 13 آبان تقدیر کرد.

وی حضور پرشور و گسترده مردم ایران در صحنه را دارای پیام های متعدد برای دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیام مردم با حضور حماسی در راهپیمایی 13 آبان به آمریکا و مزدورانش این است که همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

نماینده خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم با حضور پرشور خود به دشمنان اعلام کردند که تمام سختی ها را تحمل می کنند اما دست از دین و عزت، استقلال و سربلندی انقلاب اسلامی و کشور بر نمی دارند.

آیت الله طباطبایی نژاد با تأکید بر این که مردم همواره به رسالت های خود عمل کرده اند، اظهار داشت: دولتمردان باید قدر حضور مردم را بدانند و تا جایی که توان دارند خدمتگزار مردم بصیر و انقلابی باشند.

ارسال نظرات