۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۸۴۱۹۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی:

حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت: هدف دشمنان این است که مردم را از جامعه اسلامی جدا کنند اما با حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.
مشرفی

حجت الاسلام محسن مشرفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: دانش‌آموزان با پیدا کردن مسیر حق و صحیح و با تمسک به امام راحل و رهبر معظم انقلاب هم در ابتدای پیروزی انقلاب و هم در چهل ساله انقلاب نقش‌های خوبی را ایفا کردند.

وی گفت: امروز حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان ماه نشان دهنده پیدا کردن راه سرفرازی و عزت است و جوانان این کشور هیچگاه دست از آرمان‌های شهدا و انقلاب برنمی‌دارند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان به خوبی متوجه شدند که راه عزت آن‌ها در مقابله با استکبار جهانی و بر ملا کردن نقشه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: اگر نوجوانان و جوانان می‌خواهند موفق شوند باید مسیر اهل بیت(ع) را طی کنند و به امام حسین(ع) اقتدا کنند و فریاد «هیهات مناالذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» سر بدهند و فریب نقشه‌های دشمنان را نخورند.

وی ادامه داد: باید شرایط کنونی کشور را درک کرد؛ دشمنان برای اینکه تفرقه و اختلاف در میان مردم ایجاد کنند انواع و اقسام کارها را انجام می‌دهند و شبهه‌افکنی می‌کنند و انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه می‌دهند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان این است که مردم را از جامعه اسلامی جدا کنند اما با حضور یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان ماه نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات