۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۸۴۱۸۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

۱۳ آبان تبلور روح استقلال طلبی جوانان انقلابی است

حجت الاسلام صادقی با بیان این که یوم الله ۱۳ آبان ماه سالروز استکبار ستیزی و تبلور روح استقلال طلبی انقلاب اسلامی است، گفت: این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان سند عدالت خواهی ملت بزرگ ایران اسلامی به ثبت رسیده است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی سیزده آبان به حضور گسترده جوانان و طلاب انقلابی در راهپیمایی امروز اشاره کرد و آن را حاوی پیام آشکاری برای سردمداران نظام سلطه دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که یوم الله 13 آبان ماه سالروز استکبار ستیزی و تبلور روح استقلال طلبی انقلاب اسلامی است، افزود: این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان سند عدالت خواهی ملت بزرگ ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) نشان از رفتارهای خصمانه آمریکایی ها با ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: این اقدام جوانان انقلابی کشورمان مشت محکمی برای دهان آمریکایی ها بود.

وی از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان اقدامی عملی در مبارزه با استکبار جهانی یاد کرد و افزود: سیزدهم آبان یادآور رویداد بزرگ تاریخ ساز و الهام بخش در مسیر شکل گیری انقلاب اسلامی در عصر معاصر بوده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که علیرغم گذشت سال ها از این رویداد بزرگ و تاریخی اما همچنان شاهد حضور حماسی مردم به ویژه جوانان در این راهپیمایی با شکوه هستیم، تصریح کرد: این حضور نشان می دهد که اراده مردم در مبارزه با نظام های استکباری هر سال بیشتر می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با ایستادگی خود شکست سنگینی را به آمریکایی ها تحمیل کردند، افزود: چهار دهه تحریم و تهدید آمریکایی ها بستری را برای پیشرفت و توسعه نظام اسلامی فراهم کرده است.

وی با بیان این که آمریکا و هم پیمانانش در جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند، گفت: این عزم راسخ و اراده های ملت قهرمان ایران بود که به عنوان یک نیروی بازدارنده، هیمنه آمریکا را با حضور آگاهانه خود در صحنه شکست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها به خیال خام خود فکر می کنند با تحریم و فشار می توانند مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند، افزود: این مردم عاشق نظام و انقلاب هستند و برای ماندگاری این انقلاب خون بها داده اند./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات