۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۸۴۱۳۷
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مقاومت تنها راه غلبه بر استکبار جهانی است

امام جمعه همدان گفت: در جنگ ۸ ساله شرایط خیلی سخت تر از امروز بود و در آن زمان مردم با تحمل سختی ها توانستند دشمن را شکست دهند؛ امروز هم باید عاقلانه در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
آیت الله طه محمدی

آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یادآور شد: باید یوم الله های بزرگ را که در طول تاریخ سرنوشت ساز بوده اند را هر سال با شکوه تر از سال گذشته برگزار کرد.

وی افزود: روز 13 آبان 1358 آمریکا در اوج قدرت در مقابل نظام اسلامی نوپای ما که با هزاران مشکل رو به رو بود قرار داشت اما کاری که دانشجویان خط امام در تسخیر لانه جاسوسی امریکا انجام دادند و آن را فتح کردند به قدری اثر گذار و مهم بود که امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی تاکید کرد: از آن روز به بعد ابهت پوشالی آمریکا در جهان فرو ریخت و در هم شکست و این روند تا به امروز ادامه داشته است و روز به روز شاهد افول قدرت آمریکا هستیم.

آیت الله طه محمدی با بیان این که وظیفه همه ایرانیان است که این روز را گرامی بدارند خاطر نشان کرد: هر زن و مرد انقلابی و ایرانی که به آب و خاک این مرز و بوم عشق می ورزد باید این روز بزرگ را گرامی بدارد و در اجرای هر چه باشکوه تر این مراسم تلاش کند.

وی ادامه داد: باید به نحوی این روز ها را گرامی بداریم که 1000 سال دیگر فرزندان ایران با همین شکوه و عظمت این روز را به بزرگی یاد کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان عنوان کرد: کشوری که تا دیروز مستعمره آمریکا بود توانست در آبان 58 با کمترین تجهیزات آمریکا را در هم بکوبد تا جایی که کارتر رییس جمهور وقت آمریکا به خاطر این شکست سنگین، به گریه افتاد.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: صحبت های مسؤولان آمریکا گزافه گویی بیش نیست و تا به امروز هر چه در توان داشتند برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی انجام داده اند.

امام جمعه همدان افزود: تمام تحریم های اعمال شده به ضرر خودشان تمام شده و این به برکت انقلاب اسلامی است و همه این حرف هایی که رییس جمهور آمریکا مطرح می کند به دلیل دلداری دادن به متحدانشان است.

وی خاطر نشان کرد: در زمان جنگ هشت ساله شرایط خیلی سخت تر از امروز حاکم بود و در آن زمان مردم با تحمل سختی های موجود توانستند دشمن را شکست دهند از این رو امروز هم باید عاقلانه در مقابل دشمن ایستادگی کنیم چرا که ایستادگی مردم قطعا شکست دشمن را به همراه دارد./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات