۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۴۱۳۰
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی طی بیانیه‌ ای؛

«مرگ بر آمریکا» مهمترین شعار مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیانیه ای گفت: شعار «مرگ بر آمریکا»، به عنوان مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مناسبت‌های انقلاب اسلامی حذف نمی شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان ماه دعوت کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛

تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ماه با شعار محوری «هیهات منا الذله» و فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» صبح یکشنبه در سراسر استان خراسان جنوبی، حماسی و پرشورتر از قبل برگزار خواهد شد.

یوم الله سیزدهم آبان ماه، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانه ‌ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.

چهل سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانه ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر چهل  سـال خبـاثت و شـرارت و جنایت و تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه آمریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، بألاخره سبب بیداری ملت‌ها و جهان شمول شدن شعار «مرگ بر آمریکا» و تنزل جایگاه آمریکا در بین افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی؛ ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و گرامیداشت شهدای گرانقدر یوم الله 13 آبان، از مردم استکبارستیز و همیشه در صحنه استان و  تمام اقشار مردم عاشورایی دعوت می‌کند تا با حضور وحدت بخش، انقلابی، گسترده و حماسی خود در «تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان»، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود  و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد بزنند.

یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی،  الگوی  امروزی  و تمام نمای پیام تاریخی، جهان شمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسه جاویدان قیام عاشورای حسینی است و آمریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی و صلح  جهانی  به عنوان  «شیطان بزرگ»، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان‌های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است.

مراسم 13 آبان ماه امسال، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» و  مرگ بر خباثتها و جنایت‌های مختلف او علیه بشریت است و تا زمانی که  سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه و ددمنشانه  آمریکا علیه ایران و سایر کشورها  و دولت‌های مستقل، آزادی‌خواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»،  به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات  ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی حذف نمی‌گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادی بخش خود و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هرروز فراگیرتر و جهان شمول‌تر از قبل می‌شود.

شعار «مـرگ بـر آمریـکا»، «مـرگ بـر انگلیـس»، «مـرگ بر صهیونیسـم و اسـرائیل» و «مرگ بر استکبار» امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین(ع) و لبیک به  ندای جـاودان «هـل مـن نـاصـر ینـصـرنـی»  امـام حسـین(ع) در ظـهر عـاشـورا است.

به درستی رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با ظلم سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعه مهم یوم الله 13 آبان، همان «روح  مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار» است.

مراسم تـظاهـرات ضـد اســتـکبـاری یـوم الله 13 آبـان در صـبح یـکشـنبـه در تمام نقاط استان و در بیرجند از ساعت ۹ صـبح از میدان ابوذر به سمت میدان قدس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت معزز آستان قدس رضوی و نماینده محترم مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

شورای همـاهنـگی تـبلیـغات اسـلامی خراسان جنوبی، ضمن دعوت از مردم بزرگ و عاشورایی استان درخواست می‌کند با حضور عاشورایی، حماسی و  انقلابی خود در ویـژه مـراسـم تظاهرات روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار جـهانی، یوم الله سـیزدهم آبان و سـردادن  شـعار همیشـگی خـود؛ یعنـی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، فریاد رسای «هیـهـات منـا الـذلـه» حسـینی را بـار دیـگر به گـوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند./9314/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات