۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۸۴۱۲۸
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان:

مردم در روز ۱۳ آبان اقتدار خود را به جهانیان ثابت می کنند

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که مردم در روز ۱۳ آبان اقتدار خودشان را به جهانیان ثابت می کنند، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان، نفرت خود را به دشمنانی همچون آمریکا نشان می دهند.
راهپیمایی

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با 13 آبان گفت: آمریکا دشمن درجه یک کشور ایران محسوب می شود.

وی با بیان این که تحریم های آمریکا در روز 13 آبان یک بحث روانی است، خاطرنشان کرد: دولت آمریکا به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بوده و کشور ایران زمانی می تواند موفق شود که اعتماد کردن به کشور آمریکا را از ذهن خود بیرون ببرد.

حجت الاسلام شاه حیدری ابراز داشت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی برای کشور ایران محسوب می شود و مردم با حضور خود در این راهپیمایی نفرت خود را به کشور آمریکا اعلام می کنند.

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که آمریکا دشمنی خود را روز به روز نسبت به کشور ایران بیشتر می کند، بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان دهنده نماد استکبار ستیزی به دولت هایی بوده که قسم خورده اند، کشور ایران را نابود کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان با اشاره به این که راهپیمایی 13 آبان از دیگر راهپیمایی ها از اهمیت بیشتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: آمریکا در منطقه به دنبال منافع خود بوده و کشورهای منطقه بدانند که دولت آمریکا به حال آنها دلسوزی ندارد.

وی تصریح کرد: 13 آبان روز اقتدارجمهوری اسلامی ایران است و مردم با حضور خود در راهپیمایی بزرگ 13 آبان، نفرت خود را به دشمنانی همچون آمریکا نشان می دهند.9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات