۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۸۴۰۷۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا با اعمال تحریم‌های ‌جدید هم به اهداف شومش دست نمی‌یابد

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم‌های ‌جدید هم به اهداف شومش دست نمی‌یابد، گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان‌، مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی بکوبند.
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی اظهار داشت: 13 آبان ماه با عنوان تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه علیه استکبار جهانی نامگذاری شده چرا که دانشجویان پیرو خط امام پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سفارت آمریکا در تهران حمله کرده و خشم آمریکا را برافروختند که پس از آن، مردم نیز در مقابل لانه جاسوسی تجمع کرده و‌ به حمایت از دانشجویان برخاستند.

وی عنوان کرد: توطئه‌های آمریکا علیه کشور ما متعلق به امروز نیست بلکه از سال‌های دور نسبت به برپا کردن آشوب در میان ملت ما تلاش داشته و امروز از طریق تحریم‌ها در صدد سرنگونی نظام و انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نیز ترامپ ریاست جمهوری آمریکا، حیله‌ها و نیرنگ‌های جدیدی را در پیش گرفته و مرحله جدید تحریم‌ها علیه ایران را از روز گذشته آغاز کرده، اما با توجه به روحیه استکبارستیزی ملت ایران به هدف خود دست پیدا نمی‌کند.

وی تاکید کرد: تمام ثروت آمریکا، نتیجه آشوب‌هایی است که در مناطق مختلف جهان به پا کرده و با ایجاد تفرقه در میان مسلمانان در صدد به وجود آوردن جوی متشنج در میان آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به لزوم وحدت میان مردم و مسئولان ادامه داد: تحریم‌ها موجب به وجود آوردن مشکلات اقتصادی بسیاری می‌شود، اما در این میان مسئولان باید در راستای رفع نیازهای عمومی و معیشتی مردم و جلب اعتماد آنها تلاش کرده چراکه با همدلی و تعامل سازنده میان مدیران و مردم می‌توانیم از این بحران نیز عبور کنیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره در صحنه مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان خود بوده‌اند و همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس، به پیشرفت دفاعی و امنیتی دست یافتیم، باید در این برهه‌ بتوانیم انقلاب و نظام را از حیله‌های استکبار جهانی مصون نگه داریم.

امام جمعه مردم تاکستان با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان افزود: تمام قشرهای مردم ایران از دانش‌اموز، کارمند و کارگر تا جوان و پیر با همدلی و یکپارچه و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راهیپمایی باشکوه 13 آبان شرکت می‌کنند تا مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی عظیم 13 آبان نماد اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در مقابله استکبار جهانی است و امسال نیز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با حضور در صحنه به دشمن نشان خواهند داد که همیشه هوشیار و آگاه بوده و به آنها هیچ‌گونه اجازه‌ای در جهت تحریم علیه کشورشان را نمی‌دهند.

وی افزود: رسانه های دشمن نیز در تلاشند تا دستاوردهای 40 ساله انقلاب را کمرنگ نشان دهند که در این میان رسانه‌های داخلی نقش آگاه کننده مهم را بر عهده داشته و باید این دستاوردها و همچنین دشمنی دیرینه آمریکا علیه ایران را برای مردم تبیین کنند تا آنها یکدل و هماهنگ در صحنه حاضر شده و جواب دندان‌شکنی به ترامپ دهند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات