۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۸۴۰۷۷
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

مشاوره طلاب مدرسه امام صادق خرمشهر به زائران حسینی

مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر از ارائه مشاوره به زائران و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مسیر پیاده روی زائران حسینی خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه بيشتر طلاب مدرسه از دوم آبان ماه عازم زیارت اباعبدالله الحسین(ع) شدند، افزود: فعالیت های طلاب در طول حضور در مرز شلمچه عبارت از اقامه نماز جماعت، حضور در بین زوار و تبیین آداب زیارت بود و پس از حضور در خاک عراق نیز در مواکب ایرانی و عراقی فعالیت های ذکر شده را از سر گرفتند.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر با اشاره به حضور زائران از کشورهای مختلف جهان در زیارت اربعین عنوان داشت: طلاب به ارتباط بیشتر با زائران پرداختند و در گزارش های ارسال شده به مدیریت چنین مسأله ای به وضوح قابل مشاهده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: ارائه مشاوره به زائران و امر به معروف و نهی از منکر پیرامون مسائلی همچون اجتناب از گفتارهای غیرضروری و دعوت به بر زبان آوردن اذکار اسلامی در طول مسیر بود.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه با محوریت شعار «حب الحسین یجمعنا» فعالیت های تبلیغی را انجام و تحقق چنین شعاری را در این ایام مشاهده کردیم.

وی در پایان گفت: با همکاری حوزه سید الشهدا شهرستان ستادی را برای اسکان طلاب مهیا کردیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات