۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۸۴۰۵۱
نماینده خبرگان رهبری:

مشکلات منطقه‌ای آذربایجان غربی در سفر ریاست جمهوری مدنظر قرار گیرد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان برطرف کردن مشکلات منطقه‌ای آذربایجان غربی را در سفر ریاست جمهوری مدنظر قرار دهند که می‌توان به مشکلات دریاچه ارومیه، راه‌های مواصلاتی، بهداشت، آموزش و پرورش و کشاورزی اشاره کرد.
حجت الاسلام دیرباز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عسگر دیرباز ضمن اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: ملت شریف ایران اسلامی در روز 13 آبان مقارن با این مهم در راهپیمایی حضور می‌یابند تا مشت سنگین دیگری بر دهان آمریکا و دولتمردان این کشور بزنند.

وی خاطرنشان کرد: از آن جایی که دولت آمریکا به دنبال شروع مجدد تحریم‌ها در قالب فاز دوم است ملت ایران علی‌رغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات دیگر با الهام از مکتب حسینی حاضر نیستند تا عزت و شرف خود را در مقابل دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل از دست دهند از این رو راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: علی‌رغم مشکلات حاضر انقلاب اسلامی در مسیری که از پیش ترسیم شده به درستی حرکت می‌کند و موضوعی که در این میان محسوس است حفظ وحدت و همدلی است که اجازه نمی‌دهند دشمن در امورات کشوری رخنه کند.

وی با اشاره به بیکاری، تورم، رکورد، اعتیاد و چندین مشکل اجتماعی دیگر تصریح کرد: سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی صورت می‌گیرد بنابراین از اقشار مختلف مردم درخواست دارم افرادی از مردم با همفکری و مشورت مشکلات را در حضور ریاست جمهوری بیان کنند و آن چه که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را ایراد کنند تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای مرتفع کردن آنان صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دیرباز تأکید کرد: در کنار افتتاح پروژه‌ها باید مسائلی که مربوط به مشکلات دریاچه ارومیه، راه‌های مواصلاتی، بهداشع، آموزش و پرورش، کشاورزی، دامداری و دامپروری مربوط می‌شود باید در رأس برنامه‌ها و ایرادات قرار گیرد تا بتوان راه چاره‌ای اندیشید.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات