۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۸۴۰۳۱
ازسوی جامعه الزهرا؛

سلسله‌نشست‌های مهارت‌های کاربردی در تربیت فرزند برگزار می شود

سلسله‌نشست‌های «مهارت‌های کاربردی و کلیدی در تربیت فرزند» از سوی مرکز تخصصی ادبیات عربی، تاریخ اسلام، تبلیغ، مطالعات اسلامی زنان برگزار می‌شود.
سلسله‌نشست‌های «مهارت‌های کاربردی و کلیدی در تربیت فرزند» از سوی مرکز تخصصی ادبیات عربی، تاریخ اسلام، تبلیغ، مطالعات اسلامی زنان  برگزار می‌شود. تربیت فرزندان

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم ریحانه غيوربابايی در گفت وگویی بیان کرد: سلسله‌نشست‌های «مهارت‌های کاربردی و کلیدی در تربیت فرزند» از سوی مرکز تخصصی ادبیات عربی، تاریخ اسلام، تبلیغ، مطالعات اسلامی زنان  برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی ادبیات عربی، تاریخ اسلام، تبلیغ، مطالعات اسلامی زنان اظهار داشت: در این نشست‌ها، سرکار خانم افشاری نژاد استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به تبیین این موضوع می‌پردازد.

غیوربابایی با بیان اینکه همه طلاب مدارس علمیه و مراکز تخصصی می توانند در این برنامه شرکت کنند، افزود: این سلسله نشست‌ها به مدت چهار جلسه، روزهای پنجشنبه و به صورت یک هفته در میان از ۲۴ آبان‌‌ماه تا ۶ دی‌ماه ساعت ۸ تا ۱۰ برگزار می‌شود.  

وی، مهلت ثبت نام در این نشست ها را تا ۲۰ آبان ماه عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۶ تماس بگیرند و یا به دفتر مرکز تخصصی ادبیات عربی، تاریخ اسلام، تبلیغ، مطالعات اسلامی زنان واقع در زیرزمین ساختمان شهید قدوسی(ره) مراجعه کنند./۱۳۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات