۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۸۴۰۱۷
سازمان بسیج اساتید و روحانیون:

۱۳ آبان روزی الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است

در بیانیه سازمان بسیج اساتید و روحانیون آمده است: به کوری چشم دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی وبه رغم تمام فشارها، تحریم ها و دشمنی ها، انقلاب اسلامی با ادامه راه با شکوه خود برای جشن چهل سالگی آماده می شود.
بسیج اساتید و طلاب بسیج اساتید و طلاب

امیر محمدی مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌از صدور بیانیه این سازمان به مناسبت یوم الله 13 آبان خبر داد.

متن این بیانیه شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

فَأَمَّا عَادٌ فَاسْتَكْبَرُوا فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ وَقَالُوا مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّةً أَوَلَمْ يَرَوْا أَنَّ اللَّهَ الَّذِي خَلَقَهُمْ هُوَ أَشَدُّ مِنْهُمْ قُوَّةً وَكَانُوا بِآيَاتِنَا يَجْحَدُونَ ﴿ سوره عاد/۱۵﴾

اما قوم عاد در ان سرزمین، به نا حق سرکشی کردند و  گفتند چه کسی از ما پر توان تر است ؟ آیا ندیدید خداوندی که آنان را آفریده است از آنها پر توان تر است ؟ این چنین بود که ایات مارا انکار می کردند.

یقینا تبیین و احیاء رخدادهای آموزنده و عبرت آمیز جوامع بشری، ضرورتی عقلانی و نیازی حیاتی برای رشد و بالندگی ملت ها به شمار می رود و به راستی رخداد الهام بخش سیزدهم آبانماه ۱۳۵۷در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

تبعید حضرت امام( قدس سره)از ایران به ترکیه به سبب اعتراض ایشان به لایحه شرم آور کاپیتولاسیون، مصونیت ظالمانه مستشاران ویژه خوار آمریکایی، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی درسال ۵۷توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام هر یک خاطرات الهام بخش و بیان واقعیت امدادهای غیبی الهی است.

روزهایی که یاد اور استقلال طلبی، ازادیخواهی و اسلام جویی ملت ایران و مقاومت در برابر شیطان سیلی خورده از اسلام و انقلاب اسلامی است. ولی ظاهرا آمریکای مغرور جنایتکار ،سیلی نواخته شده توسط دانشجویان خط امام را فراموش کرده و نمی داندکه اگر بخواهد دشمنی را با اسلام و انقلاب اسلامی تداوم بخشد یقینا سیلی های محکمتری در راه است.

به کوری چشم دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی وبه رغم تمام فشارها، تحریم ها و دشمنی ها، انقلاب اسلامی  با ادامه راه با شکوه خود برای جشن چهل سالگی آماده می شود.

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و منویات خلف صالح ایشان حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای مد ظله  العالی، از آحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی بخصوص علما، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان دعوت می کنیم تا در راهپیمایی روز سیزدهم  آبان‌ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی حضور به هم رسانده تا بار دیگر شجره طیبه انقلاب اسلامی را از سر چمشه زلال معرفت و بصیرت آبیاری نماییم.

در عین حال از دولتمردان، مجلسیان و قضات آگاه می خواهیم تا جنگ اقتصادی دشمن را جدی بگیرند و ضمن خنثی نمودن  آن، ثبات اقتصادی را برای این مردم وفادار به ارمغان آورند.

والسلام علیکم و رحمه الله

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

/1330/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات