۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۸۳۹۹۷
امام جمعه اراک:

تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی از اوجب واجبات است

امام جمعه اراک گفت: تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از اوجب واجبات است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربان علی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: اربعین مکمل جریان کربلا و احیاکننده عاشورا و فرهنگ‌ساز است.

وی تصریح کرد: اربعین حماسه سیدالشهدا را به رخ دشمنان کشیده و نشان می‌دهد حماسه‌سازان عاشورا هنوز زنده هستند.

امام‌جمعه اراک با اشاره به فرارسیدن 13 آبان گفت: 13آبان از ایام‌الله، از روزهای بزرگ تاریخ و مقدمه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی همچنین پیرامون تحریم‌های جدید آمریکا خاطرنشان کرد: دشمنان گمان می‌کنند با تحریم می‌توانند ملت ایران را از پای درآورند، اما باید بدانند ایران همچنان که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در برابر تحریم‌ها ایستادگی کردند، بعدازاین نیز مقاومت خواهند کرد.

وی بیان داشت: استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد باید همت مضاعف کنیم از همه ظرفیت‌های استفاده کنیم، دولت نیز باید زمینه استفاده از ظرفیت‌ها را فراهم کند.

امام‌جمعه اراک بیان داشت: همه در برابر نظام و انقلاب مسئول هستیم و باید در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: همه باید کمک کنیم از بحران تحریم دشمن به‌سلامت عبور کنیم، مبارزه با فساد، شفافیت و تلاش در راستای جبهه اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق جز واجبات است، دستگاه‌های نظارتی با جدیت نظارت کنند و دستگاه اجرایی تنبلی و  سهل‌انگاری را کنار بگذارند.

وی اظهار کرد: آثار بی‌حالی و کسالت در جامعه دیده می‌شود این شرایط بد است و شایسته جامعه اسلامی نیست.

امام‌جمعه اراک بابیان اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود، بیان داشت:  با هوشیاری و تلاش درراه پیشرفت نظام می‌توان فشارهای دشمنان را از بین برد.

منبع: فارس

ارسال نظرات