۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۸۳۹۹۴
امام جمعه قزوین:

دشمنی‎های غرب علیه ایران منشأ صهیونیستی دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه دشمنی‌های غرب علیه ملت ایران ریشه صهیونیستی دارد، گفت: تمام قساوت‌ها علیه این ملت با پشتوانه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنی‌های امریکا با ملت مسلمان ایران تمامی ندارد اظهار کرد: شعار مرگ بر امریکا شعاری بر مبنای قرآن و آیات الهی است.

وی با بیان اینکه ملت هیچگاه از این شعار دست نکشیده‌اند و امسال نیز با وجود تمام مشکلاتی که آنها برای کشور ایجاد کرده‌اند این شعار را محکم‌تر سر میدهند، تاکید کرد: موفقیت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی از جمله در هسته‌ای و هوافضا باعث شده تا نظام سلطه با عصبانیت به هر توطئه‌ای برای توقف ملت ایران دست بزند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه دشمنی‌های غرب بر علیه ملت ایران ریشه صهیونیستی دارد، گفت: تمام قساوت‌ها بر علیه این ملت با پشتوانه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تشدید تحریم‌ها نمایش خباثت امریکا در برابر ایران بود، اضافه کرد: دشمن تنها با وعده‌های دروغین در برجام مسیر پیشرفت ایران اسلامی را تلاش کرد بگیرد اما ما نباید به آنها اعتماد میکردیم و باید روی پای خود می ایستادیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه غرب به هیچ وعده خود پایبند نخواهد بود، بیان کرد: غربی‌ها مصداق بارز آیات الهی هستند که وقتی به شما میرسند ادای دموکراسی در میاورند و اگر از آنها فاصله بگیرید شما را محکوم می‌کنند.

وی بیان کرد: راهکارهای قرآنی بهترین شیوه برای مبارزه با مکر دشمن است و زندگی دین‌مدارانه و برپایه تقوا می‌تواند زمینه موفقیت‌های الهی در برابر دشمن را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین با اشاره به پیاده روی با شکوه اربعین امسال تاکید کرد: حرکت عاشقانه مسلمانان جهان، حرکت وحدت مسلمین و ملت ایران و عراق را تقویت کرد .

وی گردهمایی اربعین را باعث به وحشت افتادن استکبار دانست و گفت: این جمعیت می تواند با وحدت خود ریشه سلطه و استکبار را از عالم برچیند و همین غرب و دست نشانده‌های آنان در داخل را به وحشت انداخته است.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی، این حرکت را یک حماسه بزرگ دانست و گفت: تنها افراد سست ایمان با این حماسه کنار نیامدند ولی ملت آثار ارزشمند آن را دیده است.

وی با بیان اینکه روز 13 آبان روز دانش‌آموز باید مثل سالهای گذشته باشکوه برگزار شود، تاکید کرد: در نظم جدیدی که در جهان در حال شکل گیری است ایران نقشی بزرگ در معادلات بین‌المللی دارد و می توان ایران و کشورهای حامی آن را در برابر همه قدرتهای سلطه دید.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: شکست در طبس، شکست در جنگ نیابتی عراق، شکست در افغانستان تنها گوشه‎‌ای از شکست‌های قدرت پوشالی امریکا در برابر ایران بود.

وی افزود: این روزها به بهانه خاشقچی تلاش دارند تا جنگ یمن را به پایان برسانند اما اصل ماجرا در این است که در این جنگ نیز شکست خورده اند و حال دنبال راهی برای فرار میگردندو

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه پیروزی های مقاومت در حال افزایش در منطقه است، تصریح کرد: آنچه در نیجریه و سکوت کامل خبری روی داد ظلمی واضح به شیعیان این کشور بود .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین با اشاره به فرارسیدن کنگره 3 هزار شهید استان قزوین گفت: این کنگره فرصتی است تا ما حصل 8 سال دفاع مقدس و خاطرات آنها برای نسل جوان و نسل امروز زنده شود.

وی در پایان یادآور شد: همه دستگاه‌ها و نهادها باید در برپایی با شکوه کنگره 3 هزار شهید استان قزوین سهیم باشند و امیدواریم بتوانیم حرکتی مناسب انجام دهیم.

منبع: فارس

ارسال نظرات