۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۵۸۳۹۹۰
امام جمعه موقت سمنان:

جبهه درونی مدام تقویت شود/ توطئه‌ها خللی در اتحاد مردم ایجاد نکرده است

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه جبهه درونی مدام باید تقویت شود، گفت: تهدیدها و توطئه‌های همیشگی دشمنان خللی در اتحاد مردم ایجاد نکرده است.
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام‌جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان امروز که با حضور مردم و مسؤولان در مصلای این شهر برگزار شد، ایمان به خدا، ثبات، مقاومت و تبعیت از رهبری را برابر دسیسه‌ها همیشگی دشمنان امری ضروری دانست.

وی اظهار داشت: انتظام و نظم‌پذیری بر محور اطاعت از خدا و رسول خدا و تبعیت از نائب بر حق او منجر به اعتلای دین و کشور خواهد شد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ضرورت آمادگی و بیداری همیشگی برابر نفوذ دشمنان بیان کرد: دشمن همیشه در پی ایجاد نزاع و دشمنی در کشور است؛ از این‌رو، باید مدام جبهه درونی تقویت شود و از تفرقه پرهیز کرد.

حجت‌الاسلام عبدوس با اشاره به ضرورت دوری از منیت‌ها برای دستیابی به عزت و پیروزی گفت: همراه با جهاد و تلاش باید از آفت غرور دوری کرد.

وی ادامه داد: دشمن به‌طور مستمر و با تمام قوا طی این 40 سال برای تسخیر و شکستن ملت و کشور ما تلاش کرده؛ اما تبعیت از ولی‌فقیه و انسجام ملی مانع از عملیاتی شدن اهداف شوم آنها شده است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تهدیدها و توطئه‌های همیشگی دشمنان خللی در اتحاد مردم ایجاد نکرده است، افزود: امروز و با استقلال موجود در کشور، در توانمندی‌های دفاعی به نقاط خوبی رسیده‌ایم و این امر نشانه اقتدار کشور است.

حجت‌الاسلام عبدوس با اشاره به حضور میلیونی عاشقان امام حسین (ع) در حماسه اربعین، این حرکت را فراملی، فرازبانی و فراادیانی دانست و اظهار داشت: خلق نمایش اتحاد شیعه و سنی در این رزمایش بزرگ بیش از گذشته دشمن را شگفت‌زده کرد.

وی تقسیم 700 میلیون پرس غذا بین زائران اربعین در قالب این حرکت معنوی را گوشه‌ای از این حضور بی‌شمار و وحدت و انسجام مسلمانان دانست.

امام جمعه موقت سمنان به تدوین الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت توسط مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: نخبگان و متخصصان برای تدوین و اجرای این الگو اهتمام ورزند؛ چراکه منجر به اعتلای روزافزون کشور خواهد شد.

منبع:‌ فارس

ارسال نظرات