۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۸۳۹۸۲
امام جمعه ارومیه:

شهادت حسین فهمیده در محیط‌های آموزشی مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه ارومیه گفت: در محیط‌های آموزشی باید بیشتر از هر موقعی، مسئله شهادت محمد حسین فهمیده دانش آموز ۱۳ ساله بسیجی مورد توجه قرار گیرد تا راه این شهید برای نسل جدید سرمشق شود.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در محیط‌های آموزشی باید بیشتر از هر موقعی، مسئله شهادت محمد حسین فهمیده دانش آموز 13 ساله بسیجی مورد توجه قرار گیرد تا راه این شهید برای نسل جدید سرمشق شود.

وی بیان کرد: باید راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و حتی مدافعان حرم در جامعه ترسیم شود تا شان و منزلت نظام و کشور حفظ شود.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: در آستانه روز وقف قرار داریم و با توجه به اینکه در دین اسلام سفارش ویژه ای به این امر شده از این رو باید به مباحث وقفی اهمیت ویژه ای قائل شده و در این راه پیامبر گرامی اسلام(ص) را الگو قرار دهیم چرا که پیامبر نخستین واقف دین مبین اسلام است.

وی افزود: روز 13 آبان دانش‌اموزان و دانشجویان پیرو خط امام با نثار جان‌ خود در راه مبارزه با استکبار چه در مقابل دانشگاه تهران و چه در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثابت کردند که به هیچ عنوانی دخالت استکبار در امورات داخلی کشور را قبول ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی یادآور شد: اگر به جای ایستادگی از رویارویی با دشمنان فرار کنیم با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شویم از این رو برای اینکه با این مشکلات رویارو نشویم باید در برابر زورگویی های ظالمان ایستادگی کنیم چرا که این وعده حق الهی است.

منبع: فارس

ارسال نظرات