۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۸۳۹۶۴
آیت الله طبرسی:

توطئه آمریکا علیه ایران شکست خورده است/ همه در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می کنند

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که همه تلاش های آمریکا در سال های اخیر علیه ملت ایران شکست خورده است، گفت: ملت بزرگ ایران در روز استکبارستیزی پاسخ محکمی به توطئه های آمریکایی ها خواهند داد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به خلق حماسه عظیم اربعین حسینی آن را تجلی عزت و عظمت امت اسلامی دانست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی بار دیگر چهره ای واقعی از اسلام ناب را به دنیا نمایش داد، خاطرنشان کرد: آن چهره ای که سعودی ها در جهان معرفی می کنند، اسلامی آمریکایی و داعشی است.

امام جمعه ساری همچنین به عملکرد رسانه های غربی در برابر عظمت اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: چنین موضعی از سوی رسانه های وابسته به صهیونیست ها و آل سعود کاملاً انتظار می رفت چون آنها از این حضور میلیونی و عزتمندانه عصبانی و هراسان هستند.

آیت الله طبرسی همچنین به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ ایران در روز استکبارستیزی پاسخ محکمی به توطئه های آمریکایی ها خواهند داد، افزود: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مختص دانش‌آموزان نیست و امسال همه مردم باید در راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که آمریکایی ها با جنگ روانی تلاش می کنند میان مردم و نظام فاصله بیندازند، تصریح کرد: اما ملت بزرگ ایران با وحدت و همبستگی در برابر توطئه دشمنان پیروز خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ روانی آمریکا علیه کشورمان از ماه ها قبل اشاره و آن را تلاشی بی اثر عنوان کرد و افزود: این گونه تلاش های تبلیغاتی علیه ملت ایران سابقه طولانی دارد و مردم کشورمان در برابر این شوی تبلیغاتی آمریکایی ها هوشیار و بیدار هستند.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که همه تلاش های آمریکایی ها در سال های اخیر علیه ملت ایران به بن بست رسیده و شکست خورده است، بیان داشت: ملت ایران چهل سال است از سوی مقامات جنایت کار آمریکایی تحریم شده اند و با مدیریت و وحدت داخلی توانستند از این مشکلات به راحتی عبور کنند.

امام جمعه ساری همچنین بر ضرورت مدیریت صحیح در بخش های مختلف کشور به منظور خنثی سازی توطئه اقتصادی آمریکایی ها تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور برخورد با هجمه های اقتصادی دشمن بهره گرفته شود./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات