۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۸۳۹۳۹
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

در برابر تهدیدهای آمریکا محکم ایستادگی می کنیم

سردار شاهوارپور با بیان اینکه نیروهای مسلح در کنار ملت هستند، گفت: باید با شعارهای کوبنده و محکم علیه توسعه طلبی استکبار و اذناب منطقه ای بايستیم.
جنگ رسانه ای آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج)، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار داشت: مردم پس از حماسه ۱۳ آبان واقف شدند که آمریکا دشمن اصلی و شیطان بزرگ است و مبارزه ما با استکبار جهانی ادامه دار خواهد بود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی گفت: ۱۳ آبان امسال با توجه به تهدیدها و تحریم های اعلام شده استکبار جهانی نسبت به ملت ایران باید پرشورتر از سال های گذشته برگزار شود.

این مقام مسؤول افزود: آمریکایی ها با اقدامات خود غلطی نکرده و هیچ غلطی نخواهند کرد و ملت عاشورایی و اربعینی ما با مقاومت از گذشته در صحنه ها حضور پیدا می کند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه نیروهای مسلح در کنار ملت هستند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان پیشتاز مبارزه با استکبار جهانی خواهند بود؛ از این رو از همه دانش آموزان بسیجی، بسیجیان و ملت حزب الله ایران دعوت می شود تا امسال پرشورتر از گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پیدا کنند.

وی گفت: باید با شعارهای کوبنده و محکم علیه توسعه طلبی استکبار و اذناب منطقه ای بايستیم و بدانیم که قطعا پیروزی با ما است؛ چرا که خداوند به استقامت کنندگان وعده پیروزی داده است./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات