۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۳۹۱۸
آیت‌الله ممدوحی:

۱۳ آبان ثابت می‌کند ملت ایران همواره از تحریم‌های استکباری جلوتر است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت می‌کند ملت ایران همواره از تحریم‌های استکباری جلوتر هستند.
ممدوحی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسن ممدوحی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه همزمان با اعمال نمایشی تحریم‌های آمریکا در واقع مشتی محکم بر دهان آمریکا است، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی نشان می‌دهد ملت ایران همیشه یک گام جلوتر از آمریکا قرار دارند.

عصو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: زمانی که آمریکا به دنبال برنامه‌ریزی برای اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران است حضور مردم به جهانیان اعلام می‌کند که ملت ایران زودتر از آمریکا و استکبار کار خود را انجام می‌دهد و در واقع سبب می‌شود آمریکا از اعمال خود پشیمان شود.

آیت الله ممدوحی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال گفت: ملت ایران چنانچه استقلال و عزت خود و ذلت دشمنان را می‌خواهد باید در مقابل توطئه دشمن ایستادگی و ابراز وجود کند و اینگونه شخصیت مقاوم ملت ایران همچون گذشته به جهانیان ثابت می‌شود.

وی افزود: هرچند جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته همواره با تحریم‌های استکبار روبه‌رو بوده اما دشمن از توطئه‌های خود دست برنمی‌دارد و هرآنچه که توان داشته باشد با داد و فریاد انجام می‌دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آمریکا از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران هراس دارد، عنوان کرد: با پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور مستقل، کشورهایی همچون عربستان که زیر یوغ آمریکای جنایتکار قرار دارند نسبت به استکبار ناامید می‌شوند و آمریکا به یک واقعیت شکست خورده تبدیل می‌شود.

آیت الله ممدوحی با اشاره به وضعیت اقتصادی در داخل کشور افزود: چنانچه دولتمردان جهت بهبود وضعیت اقتصادی و رفع معضل بیکاری در جامعه تلاش کنند به طور قطع جمهوری اسلامی سال‌ها از استکبار جلوتر است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات