۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۸۳۹۱۱
امام جمعه اهل سنت میرجاوه:

مردم ‌در ‌۱۳ آبان پاسخ محکمی به ‌دشمن می‌دهند

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با بیان اینکه مردم ‌در ‌۱۳ آبان پاسخ محکمی به ‌دشمن می‌دهند، گفت: تحریم‌ها ‌هیچ خللی در ‌ارداه ملت ‌ایران وارد نمی‌کند.
مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه

به گزارش خبرگزاری رسا، مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور اظهار داشت: آمریکا از وحدت مردم ایران هراس دارد از این رو وحدت و رابطه تنگاتنگ مردم و مسئولان تنها راه نا امیدی و شکست استکبار جهانی به شمار می‌رود به همین دلیل امام راحل و رهبر معظم انقلاب از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی به وحدت بین مردم و مسئولان تاکید کرده اند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: آمریکا با فاز دوم تحریم‌ها علیه ایران می‌خواهد روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران را خدشه‌دار کند اما بدون شک در زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اندیشه مقام معظم رهبری تحریم‌ها و تهدیداتی که از سوی آمریکا صورت می‌گیرد هیچ خللی در عزم و ارداه ملت برای ساختن ایران وارد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی است، ادامه داد: مردم و مسئولان نباید در مقابل هجمه تبلیغات سو دشمن از خود ضعف نشان دهند بلکه باید با اتحاد خود برای عمران و آبادی کشور پای کار بیایند و به دشمن نشان دهند تحت هیچ شرایطی پشت نظام و رهبری را خالی نخواهند کرد.

مولوی ریگیان پور اظهار داشت: آمریکا در طی عمر انقلاب به دنبال کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب بوده اما عملکرد مثبت انقلاب برکسی پوشیده نیست و حضور مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمن علیه انقلاب خواهد داد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات