۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۸۳۸۹۲
همزمان با دهه آخر ماه صفر؛

۹۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف خوی اعزام می شوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خوی از اعزام ۹۰ مبلغ و مبلغه ی دینی همزمان با دهه آخر ماه صفر به مناطق مختلف تبلیغی این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مصطفی محمدلو با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی برنامه‌های متعدد فرهنگی و دینی را برای این دهه پیش‌بینی کرده است افزود: در دهه آخر ماه صفر امسال ۹۰ مبلغ و مبلغه ی دینی به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان خوی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های دهه آخر صفر فرصت بسیار مناسبی برای بیان اهمیت خرید کالای ایرانی، ازدیاد نسل، تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مبلغین دینی با استفاده از منابر مساجد است، در این راستا با برنامه ریزی دقیق اداره ی تبلیغات اسلامی خوی هر روز یک گفتمان دینی و جمعاَ به تعداد ۱۰ گفتمان در این دهه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدلو تصریح کرد: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همیشه راهنما و چراغ راه بشریت بوده و هستند و باید سیره امامان معصوم (ع) در جامعه تقویت شود.

وی اضافه کرد: جامعه امروزی ما بیش از گذشته به الگو گیری از سیره اهل‌بیت (ع) نیاز دارد و در این بین مناسبت های دهه آخر صفر فرصت مناسبی است تا مبلیغین دینی به تبیین سیره  زندگی ائمه معصومین (ع) بپردازند.

منبع: مهر

ارسال نظرات