۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۸۳۸۲۱
امام جمعه شهرستان دیر:

دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان جواب یاوه گویی های ترامپ را می دهند

امام جمعه شهرستان دیر اظهار داشت: دانش آموزان با الگو گیری از شهید حسین فهمیده در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در کنار سایر اقشار جامعه جواب یاوه گویی های ترامپ را خواهند داد.
۱۳ آبان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در دیدار با مسئول بسیج دانش آموزی و رئیس آموزش و پرورش دیر و تعدادی از دانش آموزان با گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز اظهار داشت: شهید حسین فهمیده با ایثارگری خود کار بزرگی انجام داد و جرأت را در دل رزمندگان ایجاد کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با تأسی از شهید فهمیده برای بازگشایی معبر خود را بر روی مین و سیم های خاردار می انداختند که این اوج ایثار و فداکاری است.

امام جمعه بندر دیر یاد آور شد: این شهید نوجوان بصیرت و آگاهی را از نوجوان 13 ساله دشت کربلا قاسم بن الحسم(ع) آموخت.

وی ادامه داد: یکی از ابتکارات بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل بسیج مستضعفین بود که در شاخه های مختلفی فعالیت دارد و در میان همه آنها نوجوانان و بسیج دانش آموزی بیشتر مورد عنایت هستند.

امام جمعه دیر با تأکید بر لزوم ترویج تفکر بسیجی در جامعه گفت: هر کسی که فرهنگ و فکر بسیجی دارد ولو اینکه تا به حال لباس بسیج را نپوشیده باشد جزء نیروهای بسیج به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه مهمترین شاخصه یک بسیجی ایمان قوی و اخلاص و کار برای خداست، بیان کرد: نیروی بسیجی در جنگ چه بکشد و چه کشته شود یک افتخار است و این عاملی است که دشمنان ما آن را درک نکرده اند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: دلیل ایستادگی چهل ساله مردم ایران در مقابل دشمنان ایمان قوی است.

وی با بیان اینکه بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه ماست، افزود: دانش آموزان با الگو گیری از شهید حسین فهمیده در راهپیمایی 13 آبان امسال در کنار سایر اقشار جامعه جواب یاوه گویی های ترامپ را خواهند داد.

منبع: فارس

ارسال نظرات