۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۸۳۸۰۴
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

اجرای طرح جامع تربیتی در حوزه علمیه لرستان

مدیر حوزه علمیه لرستان از اجرای طرح جامع تربیتی در حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تربیت طلابی انقلابی، مؤمن و مبلغانی کارآمد است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح جامع تربیتی در مدارس علمیه برادران استان در حال اجرا و برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این طرح جامع مسائل تربیتی، دینی و اخلاقی در دستور کار قرار دارد، افزود: هدف از اجرای این طرح در مدارس تربیت طلابی مؤمن، مهذب و انقلابی است.

حجت الاسلام میناپور اظهار داشت: در طراحی و برنامه ریزی اهداف اجرای طرح جامع تربیتی، توجه و الگوگیری از ابعاد اخلاقی و تربیتی شخصیت های معنوی و علمی علما و مبلغان ضروری است.

وی تعمیق بخشی به باورهای اعتقادی و دینی و تبیین و تقویت برنامه های تهذیبی در مدارس را از دیگر اهداف اجرای این طرح تربیتی در مدارس عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان در ادامه عنوان داشت: در طرح جامع تربیتی مدارس علمیه برادران استان برنامه های قرآن و احادیث با هدف انس با قرآن، عترت و ارائه مهارت های دینی در راستای تقویت  فعالیت تبلیغی طلاب اجرا می شود.

حجت الاسلام میناپور اظهار داشت: موفقیت در اجرای این طرح تربیتی در مدارس نیازمند همکاری اساتید و مسؤلان حوزه و توجه به مباحث اخلاقی و تربیتی در کنار مسائل آموزشی است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات