۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۸۳۸۰۱
حجت الاسلام موسوی خبر داد؛

فعالیت ۱۷ مبلغ در شهرستان سلسله تا پایان ماه صفر

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله به آمادگی و اعزام مبلغان به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اشاره کرد و کفت: ۱۷ مبلغ خواهر و برادر تا پایان ماه صفر در این شهرستان فعالیت دارند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی سلسله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مبلغان تا پایان ماه صفر در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به حضور مبلغان در مساجد، مدارس و حسینیه ها افزود: مبلغان اعزامی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ عاشورا و بیان اهداف قیام حسینی و نهادینه سازی معرفت حسینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان فعالیت دارند.

حجت الاسلام موسوی به هجمه های فرهنگی دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان اشاره کرد و گفت: فعالیت مبلغان و بصیرت بخشی بین این قشر خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان خواهد بود.

وی در ادامه به ضرورت فعالیت فرهنگی تبلیغی مبلغان در ایام مناسبتی دهه آخر صفر اشاره کرد و عنوان داشت: مبلغان با اعزام به مساجد و هیأت های مذهبی برنامه های تبلیغی خاص از جمله سخنرانی، برگزاری جلسات گفتمان و پاسخ به مسائل شرعی را انجام می دهند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله یادآور شد: در طرح تبلیغ دهه آخر صفر ۱۲ مبلغ و ۵ مبلغه برای فعالیت‌های تبلیغی در شهرستان سلسله فعالیت دارند و فعالیت این مبلغان نقش بسزایی در تقویت باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان و تربیت نسلی انقلابی و مؤمن دارد.

وی اظهار داشت: حضور مبلغان در جامعه همواره در ارتقای فرهنگ دینی و معنوی جامعه و تحکیم بخشی به باورهای دینی جوانان نقش آفرین بوده و از ظرفیت مبلغان در طول سال در مدارس، مساجد و ادارات استفاده می شود و در مناسبت های خاص نیز در کنار مبلغان بومی از ظرفیت مبلغان غیر بومی نیز استفاده می شود./۹۴۵۱/ت303/ب1

ارسال نظرات