۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۸۳۷۴۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

عاشقان مکتب حسین اهل بصیرت هستند

حجت الاسلام حسینی گفت: افرادی که ادعا می‌کنند هزینه توزیع غذای نذری در اربعین به مردم فقیر داده شود، تنها نزدیک را می‌بینند و از تماشای افق و آینده ناتوان هستند.
 اربعین

حجت‌الاسلام رامین حسینی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان این‌که پیاده‌روی اربعین آماده سازی برای ظهور امام عصر(عج) است، اظهار داشت: در این مراسم مکتب امام حسین(ع) به عنوان یک مکتب ظلم‌ستیز به همه جهانیان نشان داده می‌شود.

وی افزود: تجنع ۲۰ میلیونی در کربلا جهانیان را برای آشنایی با مکتب حسینی و پیام عاشورا کنجکاو کرده و همین امر باعث اشاعه فرهنگ عاشورا و بسترسازی برای ظهور امام عصر(عج) می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان این‌که در همایش پیاده‌روی اربعین پایه‌های وحدت بین مسلمانان و انقلاب محکم می‌شود، ادامه داد: در واقع این همایش را باید یک مانور سیاسی دینی برای شناساندن جایگاه اهل بیت(ع) خواند که در کنار نشان دادن جایگاه ایشان در بین مسلمانان، روحیه استکبارستیزی و نپذیرفتن ظلم اهل بیت(ع) نیز بر همگان عیان می‌شود.

وی در ارتباط با اینکه برخی با انتقاد از هزینه‌های انجام شده در این مراسم سعی دارند مردم را دلسرد کنند، خاطرنشان کرد: افرادی که ادعا می‌کنند هزینه توزیع غذای نذری در اربعین به مردم فقیر داده شود، تنها نزدیک را می‌بینند و از تماشای افق و آینده ناتوان هستند چرا که هرگونه هزینه برای کربلا و اربعین موجب جلوگیری از بروز و افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: هنگامی که مردم یک کشور با فرهنگ اهل بیت(ع) تربیت شده و آموزه‌‌های ایشان را در زندگی به کار ببرند از انجام هرگونه خلاف و تخلف شرم کرده و کشور به مسیر درستی هدایت می‌شود، چرا که عاشقان امام حسین(ع) همگی اهل بصیرت بوده و از انجام گناه پرهیز می‌کنند./۹۳۵/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات