۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۸۳۷۲۶
آیت‌الله شاهچراغی:

مسؤولان به فکر مردم باشند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی موجود در کشور، گفت: امروز دیگر باید بدانیم که «شکم گرسنه» با کنسرت «سیر» نمی‌شود و بهتر است که مسؤولان بیشتر به فکر مردم باشند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان سمنان اظهار داشت: امروز قیمت‌ها در کشور به صورت ساعتی و لحظه‌ای تغییر می‌کند و گرانی کمر مردم را شکسته است.

وی از سمنان به عنوان استانی با ویژگی‌ها و امتیازات منحصربه‌فرد مادی و معنوی نام برد و افزود: استان سمنان از نظر علمی و فرهنگی، ولایتمداری و اخلاق‌مداری مردم آن جایگاهی ممتاز دارد و باید این جایگاه حفظ شود.

امام جمعه سمنان از بسیج به عنوان نهادی مقدس و پاک نام برد و با بیان اینکه حق بسیج در کشورمان بسیار زیاد است اضافه کرد: هرجا که بسیج در آن قدم بگذارد؛ پاکی را نیز با خود به آنجا می‌برد.

آیت‌الله شاهچراغی از بسیج دانش‌آموزی به عنوان زیباترین نوع بسیج نام برد و افزود: دل‌های دانش‌آموزان بسیجی بسیار پاک بوده و بسیجیان دانش‌آموز به چیزی غیر از خداوند فکر نمی‌کنند.

وی از دانش‌آموزان بسیجی به عنوان رجال و آینده‌سازان کشور یاد کرد و گفت: همه برنامه‌های بسیج در کشور رنگ‌و بوی دینی و خدایی دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری از امنیت و سلامت به عنوان 2 نعمت مهم برای ملت بزرگ ایران منام برد و خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار بالایی در دنیا برخوردار بوده و در حالی که بسیاری از کشورهای دنیا درگیر جنگ، خون‌ریزی و نا امنی است؛ امنیت در ایران اسلامی زبانزد است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه امنیت موجود در کشور به برکت خون شهدا و ولایتمداری ملت آن است تصریح کرد: نقش امام خامنه‌ای در امنیت کشور به حدی است که اگر رهنمودهای ایشان و عمل مسئولان به آن نبود؛ امروز این امنیت موجود را نداشتیم و از این رو باید قدر این نعمت بزرگ امنیت را بدانیم.

وی با بیان اینکه سلامتی یکی دیگر از نعمات مهم الهی برای انسان‌هاست بیان کرد: مسؤولان باید برای سلامت بدنی، اخلاقی و دینی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات