۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۸۳۶۶۵
آیت الله غروی در گفت وگو با رسا:

رسانه ها و جریانات درباره مسائل حوزه القائات بیجا نکنند| اجازه سوء استفاده به بدخواهان ندهیم

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که در شرایط حساس فعلی نباید اجازه سوء استفاده به بدخواهان داده شود، از رسانه ها و جریانات خواست از القائات بیجا و نادرست پرهیز کنند.
آیت الله غروی

آیت الله سید محمد غروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامه آیت الله یزدی به آیت الله العظمی شبیری زنجانی، از همه رسانه ها و جریانات خواست که به این موضوع دامن نزنند و از القائات نادرست پرهیز کنند.

وی با بیان این که برخی جریان ها برای منافع خود به این مسائل دامن می زنند، افزود: توجه داشته باشیم که باید حریم مقام مرجعیت حفظ شود، از سوی دیگر می دانیم آیت الله یزدی با سوابق بسیاری که قبل و بعد از انقلاب دارند از روی دلسوزی نامه ای را نوشتند و در مقام تضعیف مرجعیت نبودند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: هرچند که بهتر بود با توجه به شرایط اجتماعی این موضوع به صورت علنی مطرح نشود اما حال که این کار انجام شده درخواست ما این است که جریانات و رسانه ها به موضوع دامن نزنند و القائات بیجا نکنند.

وی ادامه داد: دامن زدن به این موضوع سبب می شود کسانی که نسبت به انقلاب دلسوزی ندارند سوء استفاده می کنند و بهره های خود می برند، در شرایط حاضر که شرایطی خاصی است نباید این مسأله را کش داد و طولانی کرد تا زمینه ساز سوء استفاده دشمنان و بدخواهان نباشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پایان اظهار داشت: جمعی از فضلای حوزه از این واقعه ناراحت هستند و این موضوع باید تدارک شود، نباید اجازه داد که دشمنان از این جریان سوء استفاده کرده و اهداف خود را پیگیری کنند، بزرگان باید تدبیر کنند تا این موضوع سریعتر جمع شده و ترمیم شود.

ارسال نظرات