۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۸۳۵۸۲
فرمانده انتظامی قم خبر داد؛

دستگیری ضارب روحانی آمر به معروف در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ضارب روحانی ‌آمر به معروف خبر داد.
فرمانده انتظامی قم

به گزارش خبرگزاری رسا، بعد از مصاحبه ای که روحانی مضروب آمر به معروف در فضای مجازی داشت با پیگیری نیروی انتظامی و گرفتن اظهارات وی یک تیم ویژه گذاشته شد و طی چند روز آن فرد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سردار عبدالرضا آقاخانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، با اشاره به دغدغه مردم در بحث عفاف و حجات، گفت: تا پایان آذر ماه واحد های گشت امر به معروف و نهی از منکر به دوبرابر افزایش پیدا می‌کند.
 
وی در خصوص ضرب و شتم روحانی آمر به معروف،در قم بیان کرد: بعد از مصاجبه ای که این روحانی در فضای مجازی داشت با پیگیری نیروی انتظامی  و گرفتن اظهارات وی یک تیم ویژه گذاشته شد و طی چند روز آن فرد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
 
 سردار آقاخانی در خصوص تیر اندازی دیروز در یکی از بیمارستان های قم، گفت: یک زندانی در بیمارستان با اسلحه‌ای که همراهان وی روز قبل به او رسانده بودند، تیر اندازی کرده و بعد از زخمی نمودن دو نفر فرار می‌کند، با تشکیل تیم‌های ویژه و تعقیب، ظرف کمتر از 5 ساعت  فرد مورد نظر و همراهانش در استان مرکزی دستگیر شدند و به مراجع قضایی تحویل داده شدند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات