۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۸۳۳۱۱
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری:

اربعین نقطه امید مقابله با جریانات انحرافی است| حربه دشمن برای غلبه بر امت اسلام ایجاد تفرقه است

نماینده خبرگان با بیان این که حماسه اربعین نقطه امید مقابله با جریانات انحرافی است، گفت: مهم ترین حربه دشمن برای غلبه بر امت اسلامی ایجاد تفرقه است، بنابراین هنگامی که امت اسلامی در اربعین حسینی گرد هم می آیند، مأیوس می شود.
کلانتری

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که راهپیمایی اربعین دشمن را از رسیدن به اهدافش ناامید می کند، گفت: مهم ترین حربه دشمن برای غلبه بر امت اسلامی ایجاد تفرقه میان آن ها است، بنابراین هنگامی که مشاهده می کند همه امت اسلامی در اربعین حسینی گرد هم می آیند، مأیوس می شود.

وی با بیان این که از همه ملیت ها و قومیت ها در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت می کنند، اظهار داشت: این جریان، فقط یک راهپیمایی عظیم نیست، بلکه عظیم ترین پذیرایی، عظیم ترین مهرورزی و عظیم ترین رفاقت و برادری جهان است و ضرورت دارد بر این مسأله بسیار مطالعه شود.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با تأکید بر این که حماسه عظیم اربعین در طول تاریخ بی سابقه است، عنوان کرد: ده ها میلیون نفر در این راهپیمایی عظیم جمع می شوند و با شور و نشاطی حسینی، هدفی واحد را دنبال می کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به توطئه انگیزی و فتنه گری های دشمن در زمینه اربعین اشاره و بیان کرد: دشمن هنگامی که ظرفیت عظیم اربعین حسینی را مشاهدده می کند، سعی می کند آن را کمرنگ جلوه دهد.

وی اربعین حسینی را بهترین فرصت برای رسیدن به اهداف دین اسلام دانست و تأکید کرد: مهم ترین پیام زیارت اربعین این است که امت اسلامی به همگان اعلام می کند اگر بخواهیم می توانیم در برابر همه جهان سربلند و حماسه آفرین باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با بیان این که حماسه اربعین نقطه امید مقابه با جریانات انحرافی است، یادآور شد: اربعین حسینی بهترین موقعیت برای مقابله با جریان های تکفیری و انحرافی است./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات