۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۸۳۲۸۹

شهید ایمانی اهتمام ویژه ای به مجالس اهل بیت داشت

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید ایمانی، از اهتمام ویژه آن شهید والامقام نسبت به مجالس عزای اهل بیت(ع) سخن گفت.
فلاحی شهید ایمانی

حجت الاسلام صفر فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به شخصیت شهید مهدی ایمانی و خصوصیات این شهید مدافع حرم که خادم حرم حضرت معصومه(س) بود گفت: 12 سال در حرم مطهر در کنار شهید در آستان مقدسه به فعالیت مشغول بودیم؛ او حالات معنوی و ارادت ویژه ای به حضرت معصومه(س) داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: آن شهید والامقام نسبت به مجالس اهلبیت(ع) اهتمام ویژه داشت؛ او یکی از پایه گذاران هیآت خدام بود که در طول سال برنامه هایی را برگزار می کنند>

وی به علاقه بسیار این شهید مدافع حرم به حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) اشاره کرد و گفت: علاقه این شهید نسبت به اهل بیت(ع) مثال زدنی بود و ارادت خاصه و خالصانه ای به این حضرات داشت و در کنار حرم حضرت رقیه(س) در راه حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: شهید مهدی ایمانی تسبیح به دست و با پای برهنه به سوی ضریح حضرت معصومه(س)  مشرف می شد و بعد از آن به فعالیت خود در بخش انتظامات حرم مطهر مشغول می شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز داشت: یکی از نکاتی که شهید مهدی ایمانی به آن توجه ویژه داشت، خانواده ها و حفاظت از آنان در مقابله با هجمه های شبکه های مجازی و آموزش آنان و ارائه راهکار در مقابل این هجمه ها بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که ما در ذهن خود از شهید ایمانی به یادگار داریم چهره زیبا، خوش اخلاق، صبور و دلسوزی است که نسبت به زائرین حضرت معصومه(س) داشت./978/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات