۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۸۳۲۶۲
در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان صورت گرفت؛

کناره گیری سه مدیر مرکز خدمات حوزه

در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، سه نفر از مدیران استانی مراکز خدمات حوزه استعفا کرده و جای خود را به نیروهای جدید دادند.
مرکز خدمات حوزه علمیه

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم معرفی سرپرستان جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان‌های اردبیل، اصفهان و کرمان صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم حجج‌اسلام علی کوثری، علی بنی علی و علیرضا عسگری به‌عنوان سرپرستان مراکز خدمات استان‌های اردبیل، کرمان و اصفهان معرفی و از حجج اسلام و المسلمین صفری، دهقانی و پاک نژاد مدیران سابق این استان‌ها قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این مراسم از سال‌ها زحمات مدیران سابق استان‌های اصفهان، کرمان و اردبیل در خدمت به طلاب و روحانیان قدردانی کرد.

وی نگارش تجربیات و انتقال آن به دیگران را مهم دانست و گفت: شما سال‌های بسیاری در خدمت سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) بوده‌اید و تجربیات بسیاری کسب کرده‌اید و نیاز است این تجربیات به مدیران بعدی منتقل شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: دلگرمی ما این است که شما خیرخواهی خود را ادامه خواهید داد و به مدیران و کارکنان مرکز خدمات برای خدمت مناسب به طلاب کمک می‌کنید.

وی همچنین به سرپرستان جدید این سه استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: با توکل به پروردگار، صرف وقت و استفاده از تجربیات مدیران قبلی در خدمت به طلاب و روحانیان موفق باشند.

گفتنی است، در راستای اجرای قانون منع بکار گیری نیروهای بازنشسته، مدیران مراکز خدمات استان‌های اردبیل، اصفهان و کرمان که مشمول این قانون می‌شدند استعفا کردند و در این مراسم جانشینان آنان معرفی شدند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات