۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۸۳۲۵۲

اعلام برنامه های شبکه جهانی الاهواز در ایام اربعین

قائم مقام شبکه جهانی الاهواز برنامه های این شبکه را در ایام اربعین تبیین کرد.
شبکه جهانی الاهواز

حجت الاسلام اصغر غیبی، قائم مقام شبکه جهانی الاهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با برنامه های شبکه جهانی الاهواز در ایام اربعین اظهار داشت: ویژه برنامه مسیرة القلوب هر روز ساعت 16 و همچنین برنامه‌ طریق الحسین هر شب 20:30 به صورت زنده از مرز شلمچه پخش می شود.

قائم مقام شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه دو اكيپ تولید برنامه در مرزهای چذابه و شلمچه مستقر و در طول روز تصاویر را به صورت زنده ارسال می کنند، عنوان داشت: برنامه لبیک یا حسین هر شب ساعت 23 از استودیو بین الحرمین به صورت زنده پخش می شود.

حجت الاسلام غیبی با بیان اینکه برنامه مساء الاهواز هر شب ساعت 22 از استودیو اهواز با حضور مداحان و کارشناسان دینی برگزار می شود، افزود: پخش تصاویر زنده از مسیرهای پیاده روی در داخل کشور و همچنین مسیر استان های مختلف عراق به ویژه مسیر نجف تا کربلا دیگر اقدامات صورت گرفته در ایام اربعین است.

وی ادامه داد: پاسخ به شبهات روز و تمرکز بر وحدت دو ملت ایران و عراق موضوعات اساسی برنامه های پخش شده شبکه الاهواز در ایام اربعین است که مورد تأکید قرار می گیرد.

قائم مقام شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه برنامه لبیک یا حسین بیشترین بیننده را به همراه دارد، گفت: در هفته پایانی منتهی به اربعین برنامه لبیک یا حسین به صورت زنده از استودیوی بین الحرمین شبکه در عراق پخش که در آن از محضر اساتید بزرگوار بهره برده می شود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات