۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۵۸۳۲۲۸
از سوی مدرسه امام جعفرصادق صورت گرفت؛

قدردانی از فعالان فرهنگی مساجد اندیمشک

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با اشاره به برگزاری سه شنبه های مسجدی، گفت: هر هفته یک مسجد در سطح شهر، انتخاب و از امام جماعت و هیأت امنا و فعالان فرهنگی، تقدیر و تشکر می شود.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری نشست شورای تهذیب برای برنامه ریزی در راستای تعیین اساتید هر پایه در طرح جامع تربیتی و ارائه کتاب خبر داد و گفت: از جمله برنامه های معاونت، سه شنبه های مسجدی است که هر هفته یک مسجد در سطح شهر، انتخاب و از امام جماعت و هیأت امنا و فعالان فرهنگی، تقدیر و تشکر می شود.

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک عنوان داشت: در شب شهادت امام حسن مجتبی(ع)، حضور مدیریت، کادر، اساتید و طلاب حوزه در مسجد امام سجاد(ع) کوی ساختمان زیباشهر به همراه سوگواری و سخنرانی امام جمعه شهرستان و تقدیر از امام جماعت، هیأت امنا و فعالان فرهنگی را شاهد بودیم.

این مقام مسؤول همچنین از برگزاری جلسه هم اندیشی فرهنگی و هماهنگی میان مساجد کوی ساختمان (زیباشهر) منطقه محروم اندیمشک پس از نماز مغرب و عشاء از سوی مدیریت حوزه برای تقویت و توسعه کار فرهنگی با حضور امامان جماعت دو مسجد امام خمینی(ره) و امام سجاد(ع) به همراه هیأت امنا و فعالان فرهنگی و بسیج و کانون دو مسجد خبر داد.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور اساتید و طلاب مدرسه گفت: هیأت هفتگی حوزه علمیه مراسمات ایام محرم و صفر را به صورت حجره ای در شب های دوشنبه و سه شنبه پس از مطالعه برگزار می کنیم.

وی همچنین از برگزاری جلسه هماهنگی برپایی موکب حوزه علمیه در ایام اربعین خبر داد و گفت: موکب از امروز تا اربعین در داخل حوزه پابرجا خواهد بود./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات