۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۳۱۶۷
حجت‌الاسلام بیاتیان:

آموزش اعتقادات دینی از دوران ابتدایی آغاز شود

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز بر ضرورت آموزش اعتقادات دینی از دوران ابتدایی تأکید کرد و گفت: توجه به این موجب می شود تربیت جوانان در مقاطع دیگر سنی آسان شود.
تربیت دینی

حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت حضور مبلغان در مدارس اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری مدارس و حضور مبلغان باید اقدامات مؤثری در تربیت دینی نوجوانان و جوانان صورت گیرد.

وی عنوان کرد: اگر آموزش اعتقادات دینی از دوران ابتدایی آغاز شود، تربیت جوانان در مقاطع دیگر سنی آسان خواهد شد.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز اظهار داشت: اگر هدف، گسترش و تحکیم اعتقادات دینی در جامعه است، باید هدف‌ گیری بیشتر آموزش‌ و پرورش در مقاطع ابتدایی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام بیاتیان با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌هایی که در بحث نماز وجود دارد و عدم استقبال جوانان از نماز و مساجد است، بیان کرد: باید آموزش اعتقادات دینی از دوران ابتدایی آغاز شود و در این زمینه از ظرفیت مبلغان دینی در مدارس فراهم شود.

وی با بیان اینکه گسترش امور فرهنگی در مدارس نقش مهمی در تعیین هویت انسانی دانش آموزان دارد، خاطرنشان کرد: این مهم در مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی و مقابله با آسیب ها ضروری است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز عنوان کرد: اقامه نماز در مدارس از جمله برنامه هایی است که به صورت مستقیمً در تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان تأثیر دارد و در این راستا مدارس این شهرستان از ظرفیت تبلیغی مبلغان خواهر و برادر بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه اقامه نماز جماعت در مدارس موجب خنثی شدن توطئه دشمنان است، اظهار داشت: دانش آموزان به‌ عنوان فرهنگ سازان آینده ایران اسلامی باید نسبت به احکام دینی و مسائل اعتقادی آشنا باشند و مبلغان در این زمینه نقش آفرین هستند./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات