۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۸۳۱۶۰
حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی:

جهانی شدن نام سیدالشهدا مقدمه ظهور امام زمان است

مسؤول نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه قبل از ظهور حضرت مهدی(عج) نام، محبت و مظلومیت امام حسین(ع) جهانی می‌شود، گفت: در پناه جهانی شدن نام سیدالشهدا(ع) زمینه ظهور حضرت حجت فراهم می‌شود.
حجت الاسلام تویسرکانی

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آثار زیارت سیدالشهدا(ع) به خصوص در ایام اربعین، گفت: زیارت امام حسین(ع) در ایام اربعین آثار بی‌نظیری در زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان دارد.

وی افزود: زیارت اربعین برکات قلبی، گرایشی، اعتقادی و تربیتی فراوانی دارد، کمتر عملی دیده شده که مانند زیارت اربعین در سه عرصه قلب، عقل و عمل موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان روایتی درباره اهمیت زیارت اربعین ابراز کرد: امام حسن عسکری(ع) زیارت اربعین را یکی از علائم ایمان معرفی کردند؛ روایات فراوانی از اهل‌بیت عصمت و طهارت پیرامون آثار و برکات مثبت زیارت اربعین در زندگی انسان بیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی پیاده روی اربعین را از علائم ظهور امام زمان(عج) دانست و اظهار داشت: هر قدر به ظهور حضرت مهدی(عج) نزدیک‌تر می‌شویم زیارت اربعین از شکوه بیشتری برخوردار می‌شود و این اراده خداوند متعال است که ده‌ها میلیون انسان آزاده از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند.

وی افزود: شاید از حدود 25 میلیون زائر اربعین 2 یا 3 میلیون نفر از آن ایران باشند اما ما بقی غیر ایرانی هستند که به کربلا مشرف می‌شوند، بر اساس اعتقادات شیعه، قبل از ظهور حضرت مهدی(عج) نام، محبت و مظلومیت امام حسین(ع) جهانی می‌شود و در پناه جهانی شدن نام سیدالشهدا(ع) زمینه ظهور حضرت حجت فراهم می‌شود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات