۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۵۸۳۰۴۸
آیت الله طبسی در گفت وگو با رسا:

دشمن هر کاری توانسته انجام داده اما به نتیجه نرسیده است

عضو جامعه مدرسین با بیان این که معنا ندارد مسؤولان از تشر دشمن بترسند، گفت: امروز موظفیم که اجازه ندهیم دشمن اهدافی را که در جنگ نظامی نتوانسته محقق کند، در مذاکرات پشت پرده تحقق بخشد.
آیت الله نجم الدین طبسی

آیت‌الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که نیروهای مسلح و بسیجیان همواره به‌صورت مخلصانه در همه بزنگاه‌ها در صحنه حاضر بوده و کشور را از جمیع خطرات حفظ کرده‌اند، گفت: نیروهای مسلح مقتدر و مردمی به‌ویژه بسیج همواره در فراز و نشیب‌های مختلف به میدان آمده و استقلال و عزت جمهوری اسلامی را حفظ کرده‌اند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با انتقاد از بی مسؤولیتی‌های برخی مسؤولان اظهار داشت: علی رغم تلاش دشمن در فضای مجازی برای نا امید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی، باز هم شاهد هستیم که ملت ایران همواره هوشیارانه عمل کرده و حضوری به‌موقع درصحنه ها دارند.

وی ادامه داد: کشورهای غربی هر اندازه هم که تلاش کنند نمی‌توانند ملت خود را وارد صحنه کنند، اما جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب می‌تواند در یک روز در سراسر کشور 700 هزار نفر از مردم مخلص و بسیجی را وارد صحنه کند و قدرت خود را به رخ همگان بکشد.

آیت‌الله طبسی وجود رهبری را یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند دانست و عنوان کرد: بیانات روشنگرانه و قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان نشانگر میزان اطمینان ایشان به اهداف انقلاب و قدرت نسل جوان جامعه است؛ ایشان کاملاً از موضع قدرت سخن می‌گفتند و با سخنانی روشنگرانه همه حقایق را بیان کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با صلابت و اقتدار در برابر قدرت‌های بزرگ و استکبار به‌ویژه آمریکا ایستاده‌اند و حقایق را به‌گونه‌ای تبیین می کنند که دشمنان نیز متحیر شده‌اند؛ ایشان با بیاناتی قدرتمندانه کاری کردند که کشورهای خائن و زبون منطقه حساب کار خود را فهمیدند، زیرا رهبر معظم انقلاب هم در گفتار و هم در عمل اثبات کردند کسانی که امنیت کشور ما را هدف بگیرند نباید انتظار امنیت داشته باشند.

وی به عملیات موشکی سپاه علیه سرکردگان جنایت تروریستی اهواز اشاره و بیان کرد: این‌که سپاه مقتدر جمهوری اسلامی داعشیان را در سریع‌ترین زمان ممکن و در چند کیلومتری آمریکایی‌ها به هلاکت رساند، پیام‌های بسیاری برای جریان استکبار به همراه دارد که یکی از آن‌ها این است که آمریکایی‌ها نیز بدانند همان‌گونه که می توانیم مزدورانشان را هدف بگیریم، قادر هستیم خودشان را نیز مورد هدف قرار دهیم.

آیت‌الله طبسی با اشاره به‌ضرورت قدردانی مسؤولان از بسیج و مردم تأکید کرد: مسؤولان در هر رده‌ای که هستند باید قدردان وجود رهبری بوده و هرچقدر می‌توانند برای مردم مایه بگذارند و کوتاهی نکنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که تباید نگاه مسؤولان برای رفع مشکلات به غرب و شرق باشد، افزود: مسؤولان باید همواره بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب عمل کنند و از تصویب قراردادهای خائنانه و مبهم پرهیز کنند.

وی با اشاره به این‌که مسؤولان در تصویب معاهدات باید هوشیار باشند، اظهار داشت: مسؤولان نباید معاهداتی که امنیت کشور را هدف گرفته و سرنوشتی برجام گونه دارد تصویب کنند.

آیت‌الله طبسی با بیان این‌که مسؤولان جامعه اسلامی نباید از دشمن هراس داشته باشند، گفت: با وجود عنایات خداوند، امام زمان(عج) و همچنین وجود رهبر رهبر معظم انقلاب و ظرفیت‌های بی‌نظیری همچون بسیج، معنا ندارد برخی مسؤولان از تشر دشمن بترسند؛ دشمن هر کاری که توانسته انجام داده و نتوانسته نتیجه مطلوب خود را به دست آورد، بنابراین امروز موظفیم که اجازه ندهیم دشمن اهدافی را که در جنگ نظامی نتوانسته محقق کند، در مذاکرات پشت پرده تحقق بخشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به‌ضرورت توجه مسؤولان به ظرفیت‌های داخلی مطرح کرد: مسؤولان امروزی باید به‌گونه‌ای عمل کنند که آینده تاریخ درباره آنان بد قضاوت نکند و به آنان نمره منفی ندهد./841/ت۳۰۱/ق

ارسال نظرات