۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۸۳۰۱۸
آیت‌الله عالمی در گفت‌وگو با رسا:

القای بن بست برای تسلیم شدن در برابر دشمن خیانت به انقلاب و ملت است

نماینده مجلس خبرگان رهبری القای بن بست و تسلیم شدن در برابر دشمنان را خیانت به انقلاب و ملت دانست و گفت: بهترین راه در مقابل این القائات مسموم و ناامید کننده روشنگری است.
آیت الله عالمی

آیت‌الله حسن عالمی نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تسلیم شدن و پذیرفتن خواسته‌های دشمن را آسیب زدن به ریشه و اصل انقلاب دانست و گفت: یکی از خواسته‌های اصلی دشمن زانو زدن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: زانو زدن انقلاب اسلامی در مقابل دشمن به این معنا است که بگویند مشکلات جز با تسلیم شدن در برابر دشمن، همراهی و پذیرفتن خواسته‌های او قابل حل نیست، در حالی که پذیرفتن خواسته‌های دشمن مشکلی را حل نخواهد کرد.

 آیت‌الله عالمی اساس انقلاب را تسلیم نشدن در برابر دشمن دانست و ابراز کرد: هدف از انقلاب این بود که دشمن از کشور بیرون رانده و جلوی مطامع دشمنان گرفته شود از این رو مهمترین هدف انقلاب اسلامی حفظ کرامت و شرافت ملی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تسلیم شدن در برابر دشمن را مغایر با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: عده‌ای بین مردم اینطور القا می‌کنند که راه‌حلی برای حل مشکلات وجود ندارد، همه چیز به بن‌بست رسیده است و تنها راه برون رفت از مشکلات پذیرفتن خواسته‌های دشمن است، چنین تفکری با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی منافات دارد و به معنای واقعی کلمه خیانت به انقلاب و ملت است.

وی با بیان اینکه القای بن بست از سوی برخی افراد با اهداف و انگیزه‌های مختلفی صورت می‌گیرد، گفت: برخی از آنها نسبت به دشمنان انقلاب اسلامی شناختی ندارند و با تحلیل‌های سطحی که از فکر کوتاهشان برمی‌آید و چنین اظهار نظرهایی را بیان می‌کنند، یعنی این افراد جاهل قاصر هستند و بیشتر از آنچه می‌گویند را نمی‌توانند درک کنند.

آیت‌الله عالمی ادامه داد: بخش دیگری از این افراد کسانی هستند که افزون بر انقلاب، امام، رهبری و ارزش‌های ملی، دشمن را به خوبی می‌شناسند و این گونه حرف می‌زنند، برای رفتار و عملکرد این دسته از افراد نام دیگری جز خیانت نمی‌توان گذاشت، همراه شدن با دشمن، هموار کردن راه آن و فرش قرمز پهن کردن است که جز خیانت نام دیگری نمی‌توان بر آن گذاشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری درباره راهکارهای مقابله با القائات ناامید کننده گفت: بهترین راه در مقابل این القائات مسموم و ناامید کننده روشنگری است، عموم مردم و جوانان پاک، غیرتمند، دیندار و علاقمند به عزت، اقتدار و استقلال کشور اسلامی آماده‌اند تا برای نظام اسلامی، دین توحیدی و کشور خود ایثار و فداکاری کنند.

وی افزود: بنابراین باید مردم به ویژه جوانان را با واقعیت‌های جامعه آشنا کرد، همچنان که رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی‌های خود در جمع‌های مختلف بارها و بارها امکانات و استعدادهای کشور را برشمردند و در حقیقت توانمندی‌ها و قابلیت‌های کشور در مقابله با دشمن را به خوبی بیان کردند.

آیت‌الله عالمی در پایان خاطرنشان کرد: کسی که ایران و انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسد و به توانمندی‌ها و امکانات مادی، معنوی و انسانی کشور آگاهی داشته باشد هرگز دم از تسلیم در برابر دشمن نمی‌زند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات