۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۵۸۲۹۴۰
لطفی مطرح کرد؛

تلاش دشمنان برای جدایی مردم و مسؤولان

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دشمن در تلاش برای جداسازی مردم از نظام اسلامی و مسؤولان است.
نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، طهر امروز در نشست صمیمی با رابطین دفاتر شهرستان های استان خوزستان، با اشاره به شرایط خاص کشور و ضرورت نقش آفرینی متفاوت اعضا در سال جاری، اظهار داشت: امسال باید رابطین همت دو چندانی از خود در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت دشمن شناسی برای حضور در کارزار مبارزه با شیطان بزرگ نشان دهند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای جداسازی مردم از نظام اسلامی و مسؤولان است، گفت: نقش شورا همچون یک موذن است که باید به موقع اذان بگوید، تا مردم را به حضور به موقع در حماسه های انقلابی تشویق کند البته همچون گذشته تبلور و عینیت بخشی حضور مردم در حماسه ها و تجدید بیعت آفرینی مردم با ولایت فقیه را شاهد هستیم.

لطفی به فتنه 88 و حضور مردم اشاره کرد و افزود: مردم خود در مناسبت ها حضور پیدا می کنند و ما باید زمینه های حضور را فراهم کنیم؛ از این رو باید امسال آستین همت بالا رود و حضور دوباره در صحنه دفاع مقدس داشته باشیم.

وی عنوان داشت: دشمن جنگ خاصی را به ما تحمیل کرده از این رو عزیزان نقش جهاد و جهادگر را برای خود تعریف کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ستاد بزرگذاشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بزرگتر از ستاد دهه فجر است، تصریح کرد: نیاز به یک اجتماع داریم چرا که دشمن مان مشترک و اسلام را هدف گرفته، آمریکا از اسلام سیلی خورده و سرنوشت اسلام با جمهوری اسلامی گره خورده؛ از این رو در پی سیلی زدن به نظام اسلامی است.

لطفی با بیان اینکه باید از ظرفیت ائمه جمعه استفاده شود، خاطرنشان کرد: باید نگاهی دفاع مقدس گونه به سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم تا از این پیچ تاریخی بگذریم.

در ادامه این نشست نیز رابطین دفاتر شهرستان ها به تبادل نظر درباره چگونگی برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات