۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۸۲۹۲۵
تحلیلگر عرب:

رژیم صهیونیستی می‌داند معادله تغییر کرده است/ مقاومت با امکانات خود تل‌آویو را پشیمان خواهد کرد

یک کارشناس مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی تاکید کرد مقاومت فلسطین به قدری امکانات و نیز آمادگی دارد که سبب پشیمانی اشغالگران خواهد شد.
پرچم رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، عامر خلیل نویسنده و کارشناس امور رژیم صهیونیستی گفت: محتوای پیام گروهان‌های القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) و گردان های القسام(شاخه نظامی جنبش حماس) بیانگر آمادگی عالی آنها برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به نوار غزه است.

وی افزود: مقاومت چه در زمینه تصمیم گیری و چه در صحنه میدانی و عملیاتی با دوراندیشی و هوشمندی بالا عمل می‌کند.

عامر خلیل که با فلسطین الیوم گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: پیام های گروهان های القدس و گردان های القسام جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که مقاومت در اوج آمادگی قرار دارد تا در صورتی که اسرائیل مرتکب هرگونه حماقتی درباره غزه شود،‌به این رژیم درس فراموش نشدنی و سختی بدهد.

 وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر می داند که معادله تغییر کرده است و در صورتی که آغاز گر جنگ در نوار غزه باشد، دیگر قادر به کنترل و ادامه و مدیریت آن نخواهد بود.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم اشغالگر اسرائیل درباره پیامدهای ارتکاب هرگونه حماقت درباره نوار غزه هشدار داده بودند، این پیام در حالی صادر شد که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نشستی به مدت 6 ساعت برگزار کرد که طی آن به ارتش خود دستور داد  سرکوب تظاهرات کنندگان فلسطینی شرکت کننده در راهپیمایی بازگشت را تشدید کنند./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: تسنیم

ارسال نظرات