۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۸۲۹۲۱
معاون مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل خبر داد؛

حضور اساتید جانباز درراهپیمایی اربعین برای پاسخگویی به شبهات

حجت الاسلام ساکت با اشاره به پاسخگویی به شبهات به عنوان یکی از وظایف حوزه های علمیه از حضور ۱۵ نفر از اساتید مدرسه علمیه جانبازان حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر راهپیمایی اربعین خبر داد.
حجت الاسلام غلامرضا ساکت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست مبلغان اربعین مدرسه علمیه جانبازان حضرت ابوالفضل(ع) قم پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سید محمد حسینی قزوینی استاد درس خارج حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت الاسلام غلامرضا ساکت معاون مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) در این مراسم با اشاره به رسوخ و نفوذ انقلاب در سراسر جهان و در بین ملل مختلف اظهار داشت: با توجه به این که انقلاب اسلامی ما با رنگ و بوی شیعه جای خود را باز کرده و رو به گسترش است طبیعی است که تلاش کنند تا جلوی شیعه گرفته شود.

وی افزود: دشمنان همیشه برای فریب مردم به ویژه جوانان تلاش می کنند تا برای واقعیاتی که در دین وجود بدلیات و امور مصنوعی را درست کرده و به خورد مردم بدهند که احمدالحسن نمونه همین افراد بدلی است، این شخص منحرف و گروهی که او را همراهی می کنند در تلاش هستند تا با امام زمان(عج) بدلی جوانان را به سوی خود جذب کرده و افکار آنها را منحرف کنند.

حجت الاسلام ساکت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ورود جدی حوزه های علمیه برای دفاع از کیان شیعه خاطرنشان کرد: ضرورت دارد طلاب و نیروهای ارزشی و انقلابی که مرزهای عقیدتی شیعه را پاسداری می کنند روز به روز خود را مجهزتر و مسلح تر کنند تا پاسخگویی این مشکلات و مسائل شبهه انگیز باشند.

وی تصریح کرد: بدون شک مبلغان انقلابی ما می توانند به مردم کمک منحصر به فردی داشته باشند تا آنها گرفتار انحرافات نشوند و چهره پلید و کثیف آنها روز به روز برای مردم روشن تر شود چون می دانیم تا کنون این گروه ها افراد زیادی را با دروغ به خود جذب کرده اند.

معاون مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) در ادامه با اشاره به فعالیت های مدرسه حضرت ابوالفضل(ع) در زمینه پاکسازی شبهات یادآور شد: یکی از برنامه های مدرسه ما ویژه راهپیمایی بزرگ اربعین است که قریب به 15 نفر از دوستان مبلغ و اساتید جانباز با حضور در مسیر راهپیمایی اربعین در این زمینه تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت جسمانی این عزیزان که غالبا قطع عضو هستند در بین الحرمین نجف تا کربلا با جوانان همراهی خواهند کرد تا آنها با شبهات از مسیر دین خارج نشوند و نسبت به جریان های منحرف نیز روشن گری خواهیم داشت تا همه مردم و جوانان ما در مسیر فرهنگ اهل بیت(ع) ثابت قدم بمانند./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات