۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۸۲۸۷۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

قتل خاشقچی سند روشن دیگری بر جنایت کار بودن آل سعود است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به قتل روزنامه نگار منتقد دولت سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول، این اقدام را سند روشن دیگری بر جنایت کار بودن آل سعود عنوان کرد.
قتل خاشقچی فعال سعودی در ترکیه

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به قتل روزنامه نگار منتقد دولت سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول، این اقدام را سند روشن دیگری بر جنایت کار بودن آل سعود عنوان کرد.

وی با بیان این که سعودی ها به هیچ یک از اصول انسانی و اسلامی پایبند نیستند، افزود: جنایت های سال های اخیر این رژیم در یمن و حمایت از گروه های تروریستی گوشه ای از سال ها جنایت و کشتار خاندان سعودی است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که قتل فجیع روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی بار دیگر پرده از چهره واقعی این رژیم در میان ملت های جهان برداشت، خاطرنشان کرد: قتل جمال خاشقچی ثابت کرد که آل سعود برای بقای حکومت فاسد خود دست به هر جنایت فجیعی خواهد زد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سعودی در سال های اخیر با ایجاد و حمایت مالی از گروه های تروریستی تکفیری، منطقه را به آشوب کشیدند، تصریح کرد: وضعیت امروز کشورهای اسلامی منطقه نتیجه خوی وحشی گری و جنایت کارانه آل سعود است.

وی با تأکید بر این که روشن شدن قتل جمال خاشقچی در کنسولگری سعودی در استانبول موجب رسوا شدن این رژیم جنایت کار در نزد افکار عمومی جهان شده است، خاطرنشان کرد: با این جنایت هولناک دنیا بیشتر با چهره واقعی و جنایت کار رژیم فاسد آل سعود آشنا شده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که آل سعود بیش از دو سال است که شبانه روزی مشغول کشتار مردم بی گناه و مظلوم یمن هستند، تصریح کرد: متأسفانه این جنایت های هولناک در سایه سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری و با چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها در پی سرپوش گذاشتن بر جنایت آل سعود در قتل خاشقچی هستند، خاطرنشان کرد: بیانیه شب گذشته رژیم آل سعود و تأیید مقامات آمریکایی نشان از هماهنگی این دو کشور حامی تروریستم در سرپوش گذاشتن بر جنایت هولناک خاشقچی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مجامع بین المللی نباید در برابر این جنایت هولناک رژیم سعودی سکوت کنند، بیان داشت: برکناری ظاهری چند مقام در رژیم سعودی دلیل نمی شود که مجامع بین المللی این جنایت را پیگیری نکنند./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات