۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۸۲۸۵۵
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی:

مجلس شورای اسلامی به رهنمودهای رهبر انقلاب توجه کند

خطیب نماز جمعه اصفهان با تأکید بر ضرورت توجه مجلس شورای اسلامی به مطالبات رهبر معظم انقلاب، گفت: جمهوری اسلامی ایران از هیچ جهتی فقیر نیست و باید شعارهای نظام با همت مسؤولان و نخبگان عملی شود.
میردامادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی، خطیب جمعه این هفته اصفهان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ندای این عمار رهبر معظم انقلاب در سال 88، گفت: به رهبری معظم می‌گوییم ما همه عمار شما هستیم و نه تنها ما بلکه در اقصی نقاط جهان عمارهای شما وجود دارند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به گله مندی‌های مردم از مشکلات و عملکرد مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رأی مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حقیقت رأی مردم به دین مبین اسلام است، به همین دلیل است که ریاست مجلس باید مراقب مسائل مجلس و مصوبات باشد، چندی پیش رهبر معظم انقلاب صراحتا اعلام کردند که مصوبات و مسائلی که مبهم و مشکوک هستند را مجلس تصویب نکند و تلاش کنند از توانمندی‌های داخلی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد مجلس و دولت باید بر اساس ارزش های انقلاب و نظام باشد؛ معنا ندارد در جامعه ای که خون شهدای بسیاری از جوانان برای حفظ نظام و انقلاب ریخته شده است افراد بخواهند با تکیه بر رای مردم برخلاف ارزش های انقلاب عمل کنند؛ مسؤولان باید بدانند اگر پشت میز قرار گرفته اند با مجاهدت های مردم و از خودگذشتگی های ایشان به اینجا رسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: عده ای از مسؤولان به رای هایی که مردم به آن ها داده اند مغرور شده اند؛ قطعاً اکثریت مردم خواهان نظام اسلامی هستند و اگر کسی بخواهد برخلاف مبانی اسلامی حرکت کند از چشم مردم خواهد افتاد و با برخورد مردم رو به رو می شود.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخبگان گفت: جمهوری اسلامی ایران از هیچ جهتی فقیر نیست و باید شعارهای نظام با همت مسؤولان و نخبگان عملی شود؛ کشور ایران که در جنگ هیچ چیزی در دست نداشته است در حال حاضر آن قدر قدرت نظامی پیدا کرده است که رییس جمهور آمریکا در رابطه با قدرت جمهوری اسلامی ایران می گوید ایران می تواند در ۱۲ ساعت کل خاورمیانه تسخیر کند و اگر پشتیبان آل سعود نباشیم یک هفته هم دوام نمی آورد؛ همراهی با آمریکایی ها هر روز بر خفت و خاری سعودی ها می افزاید.

استاد اخلاق حوزه علمیه اذعان کرد: متاسفانه بعضاً جوانان نخبه ای که در دامان مادران مومن ایرانی رشد یافته اند به خاطر بی توجهی های مسؤولان به خارج از کشور دعوت می شود و با استقبال بسیار خوبی مواجه می شوند؛ قدرت کشور به قدرت نفتش نیست، قدرت اصلی نظام جوانان نخبه کشور هستند.

وی اظهار کرد: از مردم انقلابی این درخواست را دارم که اگر سرمایه ای دارند آن را در فضای اقتصادی به کار گیرند و از جوانان بیکار دستگیری کنند؛ در این شرایط سخت اقتصادی عده ای با کم ترین دستمزد اگر بخواهند اجاره خانه بدهند زندگیشان به سختی مواجه می شود./۸۶۷/پ202/ب1

ارسال نظرات