۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۸۲۸۴۰
آیت الله طبرسی با تأکید بر توجه مسؤولان به عمل گرایی:

نمی توان کشور را با وعده و سخنرانی اداره کرد

امام جمعه ساری با تأکید بر این که نمی توان کشور را با وعده و سخنرانی اداره کرد، گفت: دوره این گونه حرف ها گذشته است و مسؤولان باید در عمل وعده های خود را ثابت کنند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن مراسم با شکوه اربعین حسینی بر ضرورت فراهم کردن همه امکانات و ظرفیت های کشور به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم تأکید کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که به برکت تلاش های صورت گرفته امروز اربعین حسینی جنبه جهانی پیدا کرده است، افزود: چشم جهانیان به این مراسم با عظمت و میلیونی دوخته شده است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت سعودی در قتل روزنامه نگار منتقد حکومت آل سعود اشاره کرد و آن را سند آشکاری بر جنایت کار بودن این رژیم عنوان کرد.

وی با بیان این که سعودی ها حتی به کوچکترین اصول انسانی نیز پایبند نیستند، خاطرنشان کرد: این رژیم کودک کش سال ها است که همه حقوق انسانی و اسلامی را در یمن و سایر کشورها زیر پای گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به شرایط خاص اقتصادی کشور اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه مشکلات اقتصادی فشارهای زیادی به مردم وارد کرده است، گفت: مسؤولان باید به داد مردم برسند و برای رفع این مشکلات فکری اساسی کنند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که نمی توان کشور را با وعده و سخنرانی اداره کرد، افزود: دوره این گونه حرف ها گذشته است و مسؤولان باید در عمل وعده های خود را ثابت کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند کار ریشه ای است، خاطرنشان کرد: بسته های حمایتی طرح خوبی است اما موقتی است و نمی توان به آن دل بست.

خطیب جمعه ساری همچنین با گرامیداشت هفته تربیت بدنی بر ضرورت ترویج فرهنگ ورزش در همه بخش های جامعه تأکید کرد و گفت: رشد ورزش در جامعه موجب نشاط و پویایی کشور در همه زمینه ها خواهد شد./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات