۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۸۲۷۹۰
استاندار لرستان:

حمایت ائمه جمعه بستر رشد و توسعه استان است

استاندار لرستان حمایت ائمه جمعه را بستر رشد و توسعه استان دانست و گفت: ائمه جمعه با بصیرت بخشی و روشنگری بین مردم و تقویت ارتباط با مردم می توانند ما را در رفع مشکلات استان یاری سازند.
استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه استان که دردفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: پایگاه نماز جمعه محور وحدت بوده و ائمه جمعه در حفظ و تقویت وحدت نقش بسزایی دارند.

وی وحدت و همدلی را راه مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: بصیرت و معرفت افزای در حفظ و تقویت این وحدت نقش آفرین است.

استاندار لرستان در ادامه به نقش ائمه جمعه در رفع مشکلات جامعه اشاره و عنوان کرد: حمایت ائمه جمعه در راستای رشد و توسعه استان نقش آفرین است.

وی با اشاره به وجود مشکلات مردم و در سطوح مختلف اظهار داشت: پایگاه های نماز جمعه با پیگیری مطالبات مردم نقش بسزایی در برطرف سازی این مشکلات خواهد داشت.

خادمی در ادامه بیان داشت: وحدت و همدلی راه حل برطرف سازی مشکلات مردم و جامعه است، در پایگاه نماز جمعه باید این مهم تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنیم، اظهار داشت: در شرایط اقتصادی امروز با تقویت ارتباط با مردم، تواضع و درس گرفتن از تجربه ها می توانیم در برابر مشکلات به خوبی عمل کنیم.

استاندار لرستان در پایان یادآور شد: برنامه های مدیریت ارشد استان در راستای رفع مشکلات مردم و حرکت به سوی رشد و توسعه بوده و برنامه های متنوع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی شده و در حال اجرا است./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات