۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۲۷۸۷
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

راهی جز تبیین اسلام انقلابی نداریم

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر این که تحکیم گام ها و پایه های انقلاب اسلامی در مسیر اربعین محقق می شود گفت: ما امروز راهی جز تبیین اسلام انقلابی نداریم.
گردهمایی آموزشی مبلغان اربعین با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در مراسم گردهمایی مبلغان اربعین حسینی که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، مبلغان را در زمره خادمان اباعبدالله الحسین(ع) دانست.

وی با تاکید بر این که راهی جز تبیین اسلام انقلابی نداریم، تصریح کرد: تحکیم گام های انقلاب اسلامی در مسیر اربعین محقق می شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور انقلاب اسلامی ایران را مبتنی بر ارزش های دینی و عاشورایی خواند و تاکید کرد که باید با تببین انقلاب اسلامی و اسلام عاشورایی به تحکیم گام های انقلاب بپردازیم.

بر اساس گزارش رسا، حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در این گردهمایی، جایگاه زیارت اربعین را در آموزه های دینی بسیار برجسته  و ممتاز توصیف کرد.

وی با اشاره به اهداف قیام عاشورا بر ضرورت تبیین این اهداف از سوی مبلغان بویژه در ایام اربعین حسینی تاکید کرد و سفر تبلیغی اربعین را در زمره بهترین سفرهای مبلغان دانست.

حجت الاسلام روستا آزاد حرکت اباعبدالله الحسین(ع) و قیام ایشان را عامل حیات مجدد اسلام و ارزش های دینی دانست و گفت: اگر حرکت سیدالشهدا نبود اساسا انقلاب اسلامی رخ نمی داد و از استقامت و ایستادگی نیز خبری نبود. /924/پ202/ج

ارسال نظرات