۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۸۲۷۶۰
حجت الاسلام والمسلمین قمی:

‌آیت الله رمضانی در ایران و اروپا منشأ خیر و برکت بوده است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با قدردانی از مجاهدت های ۱۳ ساله ‌آیت الله رمضانی در اروپا، گفت: ایشان هرجا حضور داشتند اعم از رشت، کرج، اتریش، آلمان و قم منشأ نورانیت، خیر و برکت بودند و خدمات بسیاری ارائه کردند.
حجت الاسلام قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شب گذشته در مراسم پاسداشت 13 سال مجاهدت فرهنگی و تبلیغی آیت الله رمضانی در اروپا  که با عنوان سفیر انقلاب در مدرسه علمیه آیت الله بهجت برگزار شد، از خدمات فرهنگی، تبلیغی و اخلاقی آیت الله رمضانی در ایران و اروپا تقدیر و بر ضرورت بهره گیری طلاب و فضلا از مباحث و تجربیات وی تأکید کرد.

وی با بیان این که از مؤمنان بزرگ کارهای بزرگی بر می آید، به شرکت خود در جلسات اخلاقی آیت الله رمضانی اشاره کرد و افزود: ایشان در دروس اخلاق خود درباره حکمت که گمشده مؤمنان است مطالب جذاب و زیبایی بیان می کردند و افراد بهره می بردند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه بنیانگذار عظیم الشأن انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند من مدت ها با حضرت امام مأنوس بودم اما در اواخر به این نکته متنبه شدم که حضرت امام حکیم بودند، تمثیل رهبر انقلاب این است که گاهی کسی به آب های روی زمین مشرف است اما گاهی کسی از نقشه آب های زیرزمینی هم می داند به گونه ای دیگر نقشه زراعت می چیند.

وی ادامه داد: انسان حکیم ژرف نگر و باطن بین است و به جای بسنده به ظواهر به اعماق و باطن نظر می کند، ما زمانی که در درس اخلاق آیت الله رمضانی شرکت می کردیم ایشان را اینگونه می یافتیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به مباحث آیت الله رمضانی در سلسله جلسات آموزه های توحیدی ابراز داشت: ایشان در تبیین کلمات الهی توصیفی از جناب عیسی داشتند که دریافت ما این بود که خود ایشان مصداقی از شجره طیبه هستند.

وی با تجلیل از خدمات آیت الله رمضانی عنوان کرد: ایشان هرجا حضور داشتند اعم از رشت، کرج، اتریش، آلمان و قم منشأ نورانیت، خیر و برکت بودند و افراد بسیاری از ایشان بهره بردند، از این که آیت الله رمضانی به قم بازگشتند بسیار خوشحال هستیم و باید نهایت استفاده را ببریم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش پایانی سخنان خود، مسؤولیت جدید خود را سنگین و مهم خواند و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب مسؤولیتی را به نمایندگی از این نسل به بنده دادند و از همه التماس دعا داریم و درخواست کمک می کنیم تا در عالم طراحی، برنامه ریزی و اجرا ما را یاری کنند./1323/پ202/ب1

ارسال نظرات