۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۸۲۶۷۶

برپایی موکب مدرسه علمیه رضویه هویزه در مرز چذابه

حجت الاسلام حمزه نژاد از برپایی موکب مدرسه علمیه رضویه هویزه در مرز چذابه خبر داد.
موکب حرم

حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از فعالیت های فرهنگی مدرسه علمیه رضویه شهرستان در ایام اربعین خبر داد و گفت: موکب مدرسه از نخستین مواکبی است که همه ساله در ایام اربعین در مرز چذابه برای خدمت رسانی به زوار حسینی مستقر می شود و امسال نیز فعالیت های فرهنگی را با حضور طلاب و روحانیون و اساتید مدرسه مورد توجه قرار می دهد.

امام جمعه هویزه اظهار داشت: در این موکب اقامه نماز، پاسخگویی به مسائل شرعی، اعتقادی و شبهات مطرح شده، ارشاد و راهنمایی های دینی صورت می گیرد ضمن اینکه طلاب افزون بر آن در سایر مواکب مستقر در طول مسیر حضور پیدا می کنند و فعالیت های مشابه ذکر شده را انجام می دهند.

تولیت مدرسه رضویه هویزه با بیان اینکه در راه اندازی موکب مدیریت حوزه علمیه استان نهایت همکاری را داشت، عنوان داشت: طلاب در مواکب مسیر چذابه به کربلا در عراق نیز حضور پیدا می کنند تا با زائران ارتباط بهتری پیدا کرده و به ذکر فضایل پیاده روی اربعین فعالیت های تبلیغی بپردازند.

حجت الاسلام حمزه نژاد ادامه داد: موکب مدرسه رضویه پذیرای طلابی است که از سراسر کشور قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند.

وی همچنین با اشاره به برپایی مواکب متعدد شهرستان هویزه در مرز چذابه تصریح کرد: 27 مهرماه رأس ساعت 6، ساکنان شهرستان به صورت گروهی برای بدرقه کاروان مشایه پیاده روی و سایر زائران عازم مرز چذابه می شوند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات