۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۸۲۶۷۰
امام جمعه رامسر:

fatf بسترهای نفوذ دشمن در کشور را فراهم می کند

امام جمعه رامسر به تلاش دشمن برای نفوذ و سلطه بر ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تسلیم شدن در برابر خواسته های دشمن زمینه را برای نفوذ معاندان نظام فراهم می کند.
امام جمعه رامسر

حجت الاسلام رضایی، امام جمعه رامسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به تلاش دشمن برای نفوذ و سلطه بر ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تسلیم شدن در برابر خواسته های دشمن زمینه را برای نفوذ معاندان نظام فراهم می کند.

وی با بیان این که مسؤولان کشور مراقب طرح ها و لوایح بین المللی باشند، افزود: این گونه لوایح که با اهداف خاصی طراحی می شود تنها در جهت تأمین منافع نامشروع کشورهای غربی به سایر کشورها پیشنهاد می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نباید به راحتی زیر بار چنین لوایح خطرناکی برویم، خاطرنشان کرد: قصد و نیت غربی ها از فشار به ایران اسلامی در جهت پذیرش چنین لوایحی کاملاً مشخص است.

امام جمعه رامسر با بیان این که نباید بگذاریم FATF به طرحی در جهت تأمین خواسته های غربی ها تبدیل شود، تصریح کرد: مسؤولان باید نسبت به این گونه طرح ها که از سوی کشورهای غربی طراحی شده حساسیت بیشتری به خرج دهند.

امام جمعه رامسر با ابراز تأسف از تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این کنوانسیون بین المللی کشورهای معاند انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت حضور دارند که همین مسأله حساسیت و اهمیت موضوع را دو چندان می کند.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که مقابله با حمایت های مالی از تروریستم، نکته بسیار قابل قبولی است، تصریح کرد: اما متأسفانه این طرح ها و کنوانسیون ها در مقام عملی در جهت منافع استکبار و استعماری چند کشور مشخص گلم بر می دارد.

وی با بیان این که آمریکایی ها تعریفی همگام با سیاست های خود از جبهه مقاومت دارند، خاطرنشان کرد: در حالی که این کشور سلطه گر خود بزرگترین حامی تروریست در جهان است، اما حزب الله و حماس را جزء گروه های تروریستی می داند.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر این که کنوانسیون های بین المللی باید تنها در جهت تأمین منافع ملت ایران اسلامی تأیید تا تصویب شود، بیان داشت: متأسفانه در خصوص برجام به وضوح دیدیدیم که یک توافق نامه بین المللی به راحتی از سوی رییس جمهور یک کشور نقض شده است.

امام جمعه رامسر با بیان این که متأسفانه برجام یک خسارت بزرگی اقتصادی به کشور بوده است، تصریح کرد: اگر همه بندهای FATF در کشور به تصویب برسد یک خسارت امنیتی برای کشورمان به وجود خواهد آورد./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات