۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۲۶۶۸
امام جمعه موقت اهواز:

قوای ۳گانه دربرابر دشمنان حالت انفعالی نداشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه نگاه خوشبینانه ای به لوایح آمده از سوی غربی ها نداریم، گفت: دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه به هیچ وجه نباید حالت انفعالی در برابر دشمنان داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه نگاه خوشبینانه ای به لوایح آمده از سوی غربی ها نداریم، خاطرنشان کرد: نباید تصور دلسوزی غربی ها برای ایران و کشورهای در حال توسعه را از طریق چنین لوایحی داشته باشیم بلکه باید نسبت به آنها سوءظن داشت و CFT نیز خالی از این قاعده نیست.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه عضویت ایران در سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی به معنای سودمان نیست، افزود: باید منافع و مضرات چنین لوایحی را بسنجیم؛ از این رو دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه به هیچ وجه نباید حالت انفعالی در برابر دشمنان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه لایحه CFT از سوی اکثریت نمایندگان مجلس تأیید شده است، اظهار داشت: نمایندگان را به نفاق و مجلس را به خیانت متهم نمی کنیم اما حالت انفعال در هیچ کدام از ارکان نظام اسلامی من جمله مجلس شورای اسلامی نباید باشد.

وی ادامه داد: انتظار ما از شورای نگهبان آن است که بررسی دقیقی انجام داده و مواد مطابق با قانون اساسی و شرع را بدون توجه به فضاسازی ها رد کند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: نمی گوییم با تصویب چنین لوایحی باید فاتحه انقلاب را خواند و با تأییدش شق القمری انجام می شود همچون برجام که تصور حل مشکلات اقتصادی از طریق آن بود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات