۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۸۲۶۶۶
با پیگیری های مدیریت حوزه علمیه همدان؛

ضارب طلبه همدانی دستگیر شد

حجت الاسلام موسیوند گفت: ضارب طلبه همدانی و همسرش با تلاش نیروی انتظامی امروز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
عباس موسیوند

حجت الاسلام عباس موسوند مسؤول دفتر مدیریت حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به دستگیری ضارب متواری طلبه همدانی اظهار داشت: ضارب طلبه همدانی و همسرش که از محل حادثه متواری شده بود، با پیگیری مدیریت حوزه علمیه همدان و با تلاش ماموران خدوم نیروی انتظامی استان همدان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: شخص آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و مدیر حوزه علمیه استان پیگیر وضعیت حجت الاسلام حسینی بوده و دستگیری عاجل ضارب فراری را از فرماندهی نیروی انتظامی استان طلب کرده بود.

استاد حوزه علمیه استان همدان با اشاره به عیادت آیت الله موسوی اصفهانی و همراهان وی از طلبه مضروب اظهار داشت: آیت الله موسوی اصفهانی عصر دیروز با حضور در بیمارستان بعثت همدان از طلبه مضروب همدانی عیادت و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بنابر اظهارات اولیه پلیس بعد از دستگیری فرد ضارب؛ ضارب در زمان حادثه به دلیل مصرف مواد مخدر روانگردان در حال طبیعی نبوده است.

گفتنی است، در روز دوشنبه فردی با ورود به منزل شخصی حجت الاسلام سید رسول حسینی، در مرحله نخست این طلبه و در مرحله دوم همسرش را با چاقو مجروح کرده و از محل حادثه متواری می شود.

لازم به ذکر است حال عمومی حجت الاسلام حسینی و همسر ایشان که بیمارستان بعثت همدان بستری هستند بعد از عمل جراحی رو به بهبودی است./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات